Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.04.2011 klo 22:07

Sinkkupulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 02:56  
+
0
Tulin just kotiin kyläreissulta. :shifty: Mun pää h a j o a a ... Miten tässä nyt näin pääsi käymään. Tosin enhän mää tiiä, tulisko kummastakaan jutusta mitään sitten lopulta, mutta toisen kyllä joudun huomenna lopettaan. Mut hei oikeesti, to ja la oon tavannu yhtä miestä ja pe ja su sitten toista.. Ei tää oo yhtään mua! Tai ei mulle näin oo koskaan käyny. Apua.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 10:01  
+
0
Nojaa. Taidan kyl unohtaa tän tyypin. :neutral: Olis niin paljon helpompaakin, jos en vaan ihastuis kehenkään. Sitäpaitsi ihastun aina vääriin tyyppeihin kuitenkin...
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 14:36  
+
0
^Miksi pitäs unohtaa? Onko jotain erityistä sattunu?

ON: Huomenna on huominen. :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 14:58  
+
0
Noku luulen että hän seurustelee. :shifty:

edit. Niin siis en unohtaa kokonaan, vaan pysytellä kaverina niin kuin tähänkin asti. Eipä kyllä tosin kauhean hyvin tunneta vieläkään.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.04.2011 klo 15:01)

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 15:04  
+
0
Täällä rintamalla ei mitään uutta. Tai no tekstarisuhdetta viritellään mut tuskin tullaan tapaamaan tän tyypin kaa ikinä :D..

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 15:26  
+
0
^^ Mistä moinen luulo on kehittyny? Luulo tunnetusti ei ole sama kuin tieto, saisitko jostain varmuuden tuolle asialle ni ei tarttis arpoa.

^ Kuulostaa jännältä. Mistä sen ikinä tietää mihin tuo vielä päätyy. :cool:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 16:00  
+
0
^ No siitä päättelin kun näytti kovin läheiseltä yhden tyypin kanssa. Tai no, läheisemmältä kuin muiden kanssa. En kehtaa kysyäkään, että miten on, ja se olis varmaan ainoa tapa saada varma tieto. :shifty:
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.04.2011 klo 16:00)

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 18:27  
+
0
Kinoko: No sinkkuhan tekee mitä lystää ja ne varatut sit yrittää kertoa olevansa varattuja jos muistavat ;)..

Heheee, oon vajonnut jotenkin niin alas että moraalikin lähtenyt :D..

JA VAROITUS KAIKKI SINKUT, ÄLKÄÄ MENKÖ KATSOMAAN ELOKUU-LEFFAA!! Sen jälkeen olin ihan valmis soittamaan kelle tahansa randon äijälle,että tänne ja heti!! :D

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 18:41  
+
0
^ Jonkun toisen kohdalla ehkä voisinkin vaan olla tosi röyhkeä, mutta tää tyyppi kuuluu kaveripiiriin, joten en ihan kauheen törkeästi viitsi vaan yrittää iskeä häntä.. Siitä ei seurais mitään hyvää. Ehkä yks syy mun sinkkuuteen on se, että mä ajattelen, että jos vaan on ystävällinen ja ottaa toisen huomioon, niin sit jos jotain on kehittyäkseen, niin se kehittyy, ja jos ei niin sitten ei... Ja sen lisäks stressaan kovasti siitä mitä muut ajattelee. Jos juttu etenee oikeasti seurustelutasolle niin sit ei mitään väliä mitä ihmiset ajattelee, mut en halua vaikuttaa epätoivoiselta, if you get my point.. :'D Ku pelkään julkisesti näyttää tunteitani, sama koskee sit tällasiakin asioita. Ei ole helppoa juu ei. :')

Haha, mä olin muuten just viime perjantaina katsomassa ton Elokuun, kaverit pyysi niin sit oltiin pienellä porukalla. Oli musta hyvä leffa. :D Tuli sellanen fiilis, että onneks oon sinkku niin voisin tosta noin vaan vaikka lähteä jonkun vastaantulijan matkaan jos sattuis huvittamaan. :D Eipä mua kyllä yleensä huvita.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 19.04.2011 klo 20:21  
+
0
Mää oon niin hämmentyny :shifty: Ootan vaan, että millon kaikki menee pieleen. Eli juuri ihan väärin miten uuden ihmissuhteen kanssa pitäis edetä... :roll: Tänään kyllä ajattelin vähän tiedustella, että mitä tämä mies on musta tai meidän jutusta mieltä. Että oottelleeko täällä vielä pääsiäisen jälkeen. Pitäähän mun tietää, että miten käyttäydyn reissussa! En taho pilata mitään, mutta jos ei ole mitään pilattavaa, niin sitten mielelläni kattelen miehiä reissussa :nauru:

Lissää ommaa juttua. Sanottakoon vaan, että eipä ollu sitten hyvä keskustelu tuo. Eli palataa tuohon ekan kappaleen toiseen lauseeseen. Jes.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.04.2011 klo 21:01)

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 09:36  
+
0
Nyt alkaa kämppäasiat mahdollisesti järjestymään. Tai no huonolla tavalla: kaukaa ja kallista... :D.. Meen huomenna kattomaan oisko se ok asunto, ainakin siitä pääsen eroon ongelmitta kun lähden vaihtoon, koska se on opisklija-asunto. Hinta vaan vie koko opintotuen, eli elämiseen pitää sit keksiä rahat jostain muualta. Mitenköhän löydän töitä, ja miten yhdistän työt+koulun sujuvasti? :P..

Kyllä täs yksinelävän koiranomistajan jaksamista kysytään varmasti, mut onneksi kesällä sentään on mukava ulkoilla varhain aamustakin..Toivottavasti tulevas talossa on hyvä äänieristys ettei koirien leikit häiritse naapureita..

Nyt sentään kun on kaks koiraa niin ei oo sinänsä hätää vaikka ne joutuis olemaan ensin joitakin tunteja mun koulupäivästä keskenään ja sitten myöhemmin esim. iltavuoron jossain työpaikassa.. Siis jos töitä löytyy :P.. Tietysti ekana joustan minä, sitten koulu ja viimeisenä koirat.. Mutta eipä nekään siihen kuole jos parina päivänä viikosta tulis vaikka 10 h (ei putkeen kuitenkaan) keskenään olemista..

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 09:49  
+
0
^Ei koira kuole, vaikka se joutuisi putkeen olemaan sen 10h yksin, älä sitä hätäile.

Mäkin haluaisin alkaa kämppiä katselemaan, mutta ei ole vielä mahdollista koska en tiedä muutanko Helsinkiin vai Ouluun. Ja pahimpaan sesonkiaikaan tietty. :ttou:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 10:27  
+
0
Kadaver: No eihän nyt ole varsinaisesti sesonki, opiskelijat ainakin irtisanoo kämppiään kesäksi. Tosin mullekin tarjottiin vain yhtä yksiötä, muita olisi EHKÄ tulossa ensi kuusta... Että pakko olsi ottaa tuo tosi tosi kallis... Mutta pääasia et joku katto pään päällä. Ei sit vissiin syödä mitään, mut hei onhan siinä sauna :D.. Jännä nähdä se. Ja surullista sitte pakata ja lähteä nykyisestä. Siihen littyy niin paljon muistoja ja se on toisaalta tosi hieno ja erikoislaatuinen asunto. Voin vaan kuvitella kuinka itku tulee siel uudessa.. Onneks ehkä saan exän telkkarin kesäksi :D

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 19:47  
+
0
Puhuinkin itsestäni, minä kun voin alkaa asuntoa katselemaan aikaisintaan heinäkuussa. Luultavasti elo- syyskuussa tulee sitten itse vuokraaminen ja muuttaminen ajankohtaiseksi. :D Mutta hyvä, että kämppä löytyi. Voithan sinä muuttaa siihen väliaikaisesti ja vaihtaa asuntoa, jos tuntuu ettei millään tule toimeen?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 21.04.2011 klo 18:16  
+
0
Juu no sen verran väliaikaista se onkin sitten, kun tammikuussa lähden ulkomaille.. :)
Kamala luukku se oli mutta otin sen kuitenkin.

Miesrintamalla hiljaista, outoa olla taas EXmiehen kans saman katon alla. Onpahan muuttoapua :D

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 21.04.2011 klo 22:11  
+
0
Oon hiukan ehkä sekaisin...
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 22.04.2011 klo 12:34  
+
0
Mikä tai pikemminkin kukas on Kinokon sekoittanut?

Pitkäperjantaita eletään, kävin juoksemassa koiran kanssa ja nyt oon lukenut tenttiin. tuntuu jotenkin hyvältä tehdä ahkerasti hommia, kun tietää että muu maa on tänään pysähdyksissä. Ei ole pakko siis tehdä mitään muuta kuin ulkoiluttaa koirat ja lukea. Yleensä ennen on tullut sellainen olo että "no minä olen yksin täällä ja kaikki muut tekee jotain kivaa keskenään".. :P Juostiin uudelle talolle, ja ei se näin aamuauringossa niin pahalta tuntunut..

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 25.04.2011 klo 20:20  
+
0
http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1060503

Tässä muuten hauska juttu kaikille sinkuille, vinkkejä miesten tarkkailuun ;)

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 25.04.2011 klo 22:32  
+
0

AfterShock kirjoitti:

Mikä tai pikemminkin kukas on Kinokon sekoittanut?



No tää ns. ihastus.. Luulin ilmeisesti väärin (kerrankin) ja hän on siis sinkku, mutta voi apua kun en ota hänen käytöksestä selvää... Välillä hymyilee ja vilkuilee ja tulee viereen istumaan ja välillä tuntuu että tuskin huomaa. :O
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 00:18  
+
0
^Toi on just tuota ihastumisen raastavuutta. Sitä tekee päätelmiä asioista joista ei oikeastaan pitäisi päätellä mitään. Ja suoraan kysyminen on aina niin kaameeta. Lähes mahdotonta. Tsemppiä sulle kuitenkin! ^^

Omaa: Mä en ole aivan varma kuulumisestani tähän ketjuun enää... :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 03:45)