Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.04.2011 klo 22:07

Sinkkupulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 21:04  
+
0
Leija: Ei kannata ehkä ulkonäön tai muutaman tapaamiskerran jälkeen tyrmätä vielä täysin ketään, sillä parisuhteessa henkilö voi olla aivan mahtava, seksi voi olla loistavaa ja ulkonäköönkin voi ihastua paremmin hetken tarkasteltuaan ;o)..
Mulla menee nää friikkityypit ainoastaan täysin "EI"-kastiin mutta kaikelle muulle oon avoin.. :)

Mikä siinä on ettei voi sanoa suoraan ihastukselle? Siinähän sitä sitten tilanne etenis, joko hyvään tai huonoon suuntaan. Kai siinä haikailussa ja kaipauksessa sitten on jotain huumaavaa..

Aloitin nyt TAAS ite keskustelun vappubaariheilan kans. Se ei vaikutakkaan yhtään innostuneelta nyt.. MIKÄ MUA VAIVAA, miksen pysty odottaa että se tekis jonkun aloitteen jos olis tehdäkseen..

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 21:15  
+
0
Se oli yrittänyt soittaa mulle. :shifty: Täytyy soittaa sille takas ihan kohta. Apua!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 22:07  
+
0
Tsemppiä, kerran se vain kirpaisee!! ihaaanaaaa :D

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 22:15  
+
0

AfterShock kirjoitti:


Mikä siinä on ettei voi sanoa suoraan ihastukselle? Siinähän sitä sitten tilanne etenis, joko hyvään tai huonoon suuntaan. Kai siinä haikailussa ja kaipauksessa sitten on jotain huumaavaa..



Jos ei haluu, että se homma menee huonompaan suuntaan. Ainakin mulla näin, en missään tapauksessa halua, että meidän välit tästä viilenis. Syksyllä (noh, sillon seurustelin, mutta silti) ei oikein oltu väleissä, ja se oli vähän ikävää, ja olis hirmu hankalaa kun kuitenkin liikutaan samassa porukassa, jos ei oltaisi kunnolla väleissä, kun nähdään parhaimmillaan monta kertaa viikosa ihan vaan harrastuksen merkeissä. Ja tietysti haluan olla edes ystävä, jos ei muuta.

Mutta totta, se tunne, kun on ihastunut, muttei tiedä mitä toinen ajattelee, on jotenkin jännittävän kutkuttava, siihen jotenkin jää koukkuun. :shifty: Niihin hetkiin, kun vilkaisee toista hymyillen ja huomaa että toinen tekee samoin, tai kun erotessa pitää vielä kerran kääntyä katsomaan...
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 10.05.2011 klo 22:36  
+
0
Noniin, soitin sille. Olen vähän pettynyt... Tyyppi puhui jotenkin tosi hitaasti (todellinen turn-off mulle, joka on itse tosi sosiaalinen ihminen ka keksii puhuttavaa vaikka mistä!) ja oli muutenkin vähän mitäänsanomaton. Ei se hirveästi kysellyt musta mitään vaan odotti, että mä esitän kysymykset ja se saa vastailla. Lähinnä vain kommentoi mun juttuja, ja lopuksi mulla alkoikin vähän ahdistaa.

No, ihan mukava ihminen silti. Ei vaan natsannut niin hyvin kuin olisin voinut toivoa. :)

Täytynee myöntää, että nuo nettideitti-jutut ei ole mua varten.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 11:32  
+
0
Mä oon ehkä vähän ihastunut. Ja ehkä sekin on, ainakin ollaan nyt nähty aika paljon (siis kerran viikossa, mutta mulla on kiire, sillä on kiire, meillä on välimatkaa). Mut nyt näyttää, että lähden ehkä 2 kk reissuun. Vähän ahdistaa, kun Suomessa olisi niin paljon kivaa. Mut elämäni tilaisuus, ehkä.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Paiste

Paiste
Viestimäärä: 3

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 15:23  
+
0
On tää vaikiaa tämä elämä. Yks mies ei tahdo erota minusta, toinen ois kiinnostunut ja kolmas on ihan mystinen tapaus, josta ei ota selvää erkkikään. Ja tottakai eniten kiinnostais tuo mystinen tapaus joka kantilta katsottuna. *huokaus* Elämä on.

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 19:54  
+
0
No voi sentään :(

Suunnittelen tässä, että jos lauantaina nään jonkun kivan baarissa (mieluiten yks tietty :D..) niin meen sanoo sille että "miksei meistä vois tulla kuumaa kesäromanssia?".. :D..

Tosi yksinäinen olo taas, kaikki illat menee vaan kotona koirien kans, onhan aina tekemistä mutta yksin vaan :(... Kyylään facebookkia 5min välein vaikkei sielläkään ole mitään/ketään. Tahtoisin niin paljon sutinaa ja olen ihan levoton, ettei kouluhommistakaan tule mitään...

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 20:01  
+
0
^Vähän sama tilanne. :roll: Sillä erotuksella vaan, että täällä 900 asukkaan kunnassa ei ole ketään tuntemattomia omanikäisiä.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Leija

Leija
Viestimäärä: 3

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 20:12  
+
0
En ookkaan ajatellut tuota aikaisemmin, mut on siinä tosiaan jonkinlainen jännitys kun on ihastunut eikä tiedä mitä toinen ajattelee. Vähän aikaa sitten väsyin koko kuvioon ja yritin selvittää asiat, mut lopulta jäi puolitiehen. Pelotti että tulee lopullinen ja selvä ei. Nyt ei oikein ole sopivaa kysyä..

Tuli mieleen että haluaisiko joku sanoa mitä mieltä on koko jutusta? Mun pitäis kertoa aika paljon enemmän ja osa on melko henk. kohtaista. En haluais kirjottaa tänne kun periaatteessa kuka tahansa voi selata tätä palstaa. Mieluummin kertosin vaikka yv:nä. Olis kiva kuulla jonkun ulkopuolisen näkemys.

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 20:12  
+
0
Kadaver: Mitäs jos yrittäisit ylläpitää vanhoja suhteita kavereihin esim. facebookin avulla? Siellä voi aika luontevasti kommentoida hauskoja juttuja jne..

Täältä mun opiskelukaupungista kaikki vähätkin tutut lähtee pois kesäksi (onneksi itseasias parhaimmat kaverit jää) joten täytyy pitää yhteyksiä niihin vähiin jotka tänne jää :D Järkkäilen juhlia lauantaille niin ei oo ketään oikee facebookissakaan ilmottautunu vielä, tosin ainakin muutama lupas jo tulla.

Paiste

Paiste
Viestimäärä: 3

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 20:21  
+
0

Leija kirjoitti:

En ookkaan ajatellut tuota aikaisemmin, mut on siinä tosiaan jonkinlainen jännitys kun on ihastunut eikä tiedä mitä toinen ajattelee. Vähän aikaa sitten väsyin koko kuvioon ja yritin selvittää asiat, mut lopulta jäi puolitiehen. Pelotti että tulee lopullinen ja selvä ei. Nyt ei oikein ole sopivaa kysyä..



Sepä se on. Ei kai nyt semmonen kiva mies voi kiinnostaa, joka ilmaisee kiinnostuksensa suoraan ja olisi valmis leffaan ja muuhun aktiviteettiin. Miksi sitä oikeasti pitää olla eniten kiinnostunut siitä, josta ei voi olla varman mihinkään suuntaan. Tai ehkä korkeintaan siihen, että ko. tyyppiä voi joskus ehkä nähdä ja sen kans voi naamakirjassa vaihtaa kuulumisia, mutta mistään muusta ei voikkaan olla varma.. Ei ainakaan sen ajatuksista! Ja miksi sitten se, johon ei enää haluais tuhlata aikaa, ei halua päästää susta irti, vaikka et oo ollut häntä kohtaan edes niin lojaali kuin kuuluisi ja hän sen tietää? Mä en ehkä tänne sinkkupulinaan kuuluisi, mutta änkeän silti. :D

Leija

Leija
Viestimäärä: 3

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 21:23  
+
0
On kyllä totta, että tunteet menee tosi usein ristiin.. Jotenkin tuntuu siltä, että nää tyypit joiita ei pysty lukemaan eivät ole tippaakaan kiinnostuneita tai sitten oikeasti välittävät paljon. En tiiä onko kaukaa haettua, mutta välillä tulee tuollainen tuntuma..

Ainiin, ja lisäyksenä edelliseen viestiin, että voin kyllä samalla vaihtaa ajatuksia muidenkin jutuista jos joku myös kaipaa ulkopuolisen näkemystä.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 21:48  
+
0

AfterShock kirjoitti:

Kadaver: Mitäs jos yrittäisit ylläpitää vanhoja suhteita kavereihin esim. facebookin avulla? Siellä voi aika luontevasti kommentoida hauskoja juttuja jne..


Näin mää teenkin. Mutta kun tosiaan olen ollut kaikkien vähänkin omanikäisten kanssa samalla ala- ja yläasteella ja pitänyt tiiviisti yhteyttä koko lukioajan, ei täällä ihan tosissaan vaan ole yhtään tuntemattomaksi jäänyttä omaa ikäluokkaa olevaa tyyppiä. Tai edes tuttua, joka kiinnostaisi tällaista nirsoketta. :D Äh, katsotaan mitä tapahtuu.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 11.05.2011 klo 21:59  
+
0
Taas vahan arveluttaa... Tyyppi tietaa etta olen lahdossa maanantaina lahes kahdeksi kuukaudeksi Suomeen, mutta ei ole viela tahan mennessa ilmoittanut mina paivana nahtaisiin talla viikolla. Ja edellinen tapaaminen oli viime perjantaina, eli alkaa kuitenkin olla jo aikaa jos miettii etta olen juuri lahdossa "pitkaksi" (kun siis miettii etta suhde on vasta tuore) aikaa pois.

On kylla ottanut yhteytta eilen ja tanaan, mutta ei tosiaan sanaakaan tanviikkoisesta tapaamisajankohdasta. Muutenkin nykyisin tuntuu sopivan sen vasta n. paivaa aiemmin.

Miten sita voikin samalla olla innoissaan matkasta kotimaahan, etta peloissaan siita mita se voi aiheuttaa... Mutta tavallaan ihan hyvakin etta on tallainen koetuskivi tulossa suhteelle, siinahan se kestavyys mitataan.
Haaveissa kl u

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 12.05.2011 klo 15:31  
+
0
onko kukaan koskaan kesyttänyt pelimiestä?...

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 12.05.2011 klo 17:54  
+
0

AfterShock kirjoitti:

onko kukaan koskaan kesyttänyt pelimiestä?...



Kerran on leikillaan yritetty, mutta vakipanoksihan se jai kun siita oli alkanutkin. Onneksi oma asennoitumiseni oli kuitenkin oikea, eli etta ajattelin tyyppia ensisijaisesti vakipanona ja vasta toissijaisesti leikittelin ajatuksella etta josko jonain paivana onnistuisi sen jollain konstilla ihastuttamaan minuun ja tekemaan tyypista ihan poikaystavan. Joo, no ei todellakaan... Oman kokemukseni mukaan seksilla alkanut normaalisti myos seksiksi jaa, toki on olemassa ne hyvin harvat poikkeuksetkin.

Harvemminhan tuo pelimiehen kesyttaminen muutenkaan onnistuu, vaan yleensa tuntuvat ihan oikean suhteenkin aloitettuaan olevan taipuvaisia pettamaan ihan systemaattisesti. Mutta pakko silti mainita etta eraalla hyvalla kaverillani on talla hetkella poikaystavana entinen pelimies.

Herra on monen monituiset naiset aiemmin lapikaynyt mutta kohtelee silti ko. kaveriani paremmin kuin hanen entiset poikaystavansa. Soittelee lahes joka paiva yms. ja tapaavat edelleen useita kertoja viikossa. Tahan tosin vaikuttanee se, etta kyseessa on suosituin kaverini jonka perassa ovat lahes kaikki ihan niihin suosituimpiin miehiin asti.
Haaveissa kl u

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 12.05.2011 klo 18:10  
+
0
Hmmm... Viikon päästä viikonloppuna oomma lähössä mökille, mukaan lähtee mun ystis + avokkinsa plus pari ton avokin kaveria. Nyt mietin ja pohdin, kehtaisko kysyä tota yhtä tyyppiä mukaan... Ei se lähe, sehän nyt on satavarma homma, mutta mietin et säikkyyköhän se liikaa jos kysyn. Toisaalta, eihän sitä voi kokoajan aatella että säikähtääkö se tai ei. Tuo säikähtää-sana on nyt mulla tämmönen vaan, emmä ny oikeesti meinaa että se on jotenki erityisen säikky :nauru: Mut siis onhan se nyt sillai vakavaa jos kavereille esittelee, toisaalta tuolla ois äijiäki eikä mikään tyttöporukka kyseessä. No, katellaan... :mietiskel:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 12.05.2011 klo 18:50  
+
0

AfterShock kirjoitti:

Suunnittelen tässä, että jos lauantaina nään jonkun kivan baarissa (mieluiten yks tietty :D..) niin meen sanoo sille että "miksei meistä vois tulla kuumaa kesäromanssia?".. :D..



:peukku:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 12.05.2011 klo 22:24  
+
0
Hui. Menin eilen baariin ja loppuillasta jostain hyppäsi eteeni eräs jätkä, jonka tiedän kaverin kautta. Vuosi sitten aika paljonkin nähtiin samoissa bileissä, mutta ei koskaan keskusteltu, mitä nyt moikattiin ja tiedettiin toisemme nimeltä. Musta se oli silloin aika söpö kundi.

Noh, mun ulkonäkö on ilmeisesti muuttunut kuukausien jälkeen aika runsaasti, koska eilen tämä jätkä täräytti päin naamaa, että on katsellut mua huokaillen koko illan, että mä olen helvetin kaunis ja hän on vakuuttunut että mä olen hänen elämänsä nainen. Minä tietenkin purskahdin nauruun, että moi vain, etkös muista enää mua. :nauru: Hetken kuluttua jätkä sai kaivettua mun nimen takaraivostaan ja hieman nolostui alkujärkytyksen jälkeen kun tervehdin nimellä. :nauru: No, yks asia johti toiseen, ja se tuli mun luo yöksi. Mä ajattelin tätä automaattisesti yhden illan juttuna. Mut.

Se tyyppi on tekstaillut mulle tänään, ja äähhh mie en tiiä mitä tästä pitäis nyt ajatella. :eitietoo: Se on tosi kahjo tyyppi mut mielettömän symppis. Ja mä voisin ehkä jopa nähdä itseni pitämästä siitä. En tiiä. Mun koira kuitenkin tykkäs siitä hirveästi. :hymy: Eli ei ainakaan paha merkki.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 10:15)