Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59

Tuotetestailua ja -kokemuksia

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 7

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 10:49  
+
0
Keneläkään kokemusta tilatuista värillisistä piilolinsseistä? Joskus monta vuotta sitten olen tilannut ja nimeä en muista josta tilasin. Nyt haluaisin uudestaan väriä silmiin ja vahvuuksia ei tarvitse olla. Onko joku teistä tilannut netistä jota suositella?
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 11:43  
+
0

Tita kirjoitti:

Kellään kokemuksia kuivaavista pesukoneista? Kävin katsomassa mallikappaletta tästä Candy GO W485D kuivaava pesukone, mutta en aivan tajunnut miten se kuivaus siinä toimii. Eli poistaisiko esim. karvat vaatteista? Jotenkin epäilyttää, kun en edes nähny mitään nukkasihtiä siinä.



En tiedä kuivaavista pesukoneista, mutta kaveri juuri haukkui Candyn pesukoneita. Hajoavat kai ainakin tosi helposti ja eivät kai toimi niin hyvin. Ja tämä siis tällainen "kaveri sanoi, että hänenkin kaverinsa sanoi, jonka toinenkin kaveri sanoi jne." -juttu. Omaa kokemusta ei ole, ja tuokin juttu tuli vaan esille osana jotain purkautumiskeskustelua. :hymy:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 12:02  
+
0
^Mä voin kyllä osaksi allekirjottaa ton, meillä on nyt vuoden vanha Candyn pyykinpesukone jonka 2 ohjelmaa jumittaa (eivät siis lopu "ikinä", vaan loppulinkouksen jälkeen ottavat uudestaan huuhteluvettä ja linkoavat ja ottavat vettä ja linkoavat jne jne...), ja jonka rumpu on "väsynyt" (ei siis jaksa maksimimäärällä esim. lakanoita pestessä lingota kunnolla, vaan ohjelman jälkeen täytyy likomärät pyykit purkaa pois koneesta ja lingotuttaa puolikas kone kerrallaan uusiksi). Eikä me olla ees jaksettu viedä sitä huoltoon, koska ensinnäkin kone oli edullinen, sillon kun se pesee se pesee hyvin, ja nuo eivät nyt mitään maata kaatavia vikoja ole, vaikkakin ärsyttäviä.
Päälle jäävät ohjelmat saa katkaistua kun vaan istuu vieressä ja vahtii sen loppuajan, että nappaa töpselin irti linkouksen loputtua, ja se erillinen linkousohjelma kestää 10 minuuttia ja sen saa siis käsisäätöisesti valittua.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 12:11  
+
0
^ ja ^^ Mulla taas itselläni on nytkin Candyn kone, joka on kestänyt melko hyvin n. 10 vuotta. Yksi osa siihen on pitänyt vaihtaa, mutta se meni takuisiin. En sitten tiedä miten nuo uudemmat koneet kestää käytössä. Ainakin ne on halpoja, joten vois päätellä ettei välttämättä ihan kestävimmästä päästä ole..

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 12:20  
+
0
^Joo mäkin olen kuullut vanhemmista Candyn koneista hyvää, ja voihan se olla, että meidän on vaan susi eikä sille mitään voi. Se mun täytyy kyllä ton kiitokseksi sanoa, niinko vissiin jo ylempänäkin mainitsin, että pesutuloksessa ei oo koskaan ollut mitään mainittavaa.

Onkohan muuten ne Mielen ym. kalliimpien merkkien pesukoneet oikeastikin niiiiin paljon parempia, kuin mitä hinnan antais ymmärtää? Ts. kannattaako sellaiseen investoida joskus, vai onko se silkkaa turhamaisuutta pestä pyykkinsä Mielellä koska siinä kyljessä nyt vaan lukee Miele?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 23:33  
+
0

Taraaa kirjoitti:

Keneläkään kokemusta tilatuista värillisistä piilolinsseistä? Joskus monta vuotta sitten olen tilannut ja nimeä en muista josta tilasin. Nyt haluaisin uudestaan väriä silmiin ja vahvuuksia ei tarvitse olla. Onko joku teistä tilannut netistä jota suositella?



Mä käytän koko ajan värillisiä piilolinssejä. Koska en nää muuten, ja koska ne on mulle se juttu. Onko sulla tummat vai vaaleat silmät ? Haetko radikaalia muutosta vai luonnollisuutta ?

Mun ehdottomat lempparit ovat nämä vihreinä (hui kauhea kun lensonin hinnat on muuten nousseet :eek:). Mulla on itelläni haaleanvihreät silmät ja noilla linsseillä niistä tulee niin kauniinsävyisen vihreät, että saan usein kehua silmistäni, mutta samalla ne ovat tavattoman luonnolliset ja hyvin hillitysti korostavat omaa sävyä, ettei eroa oikeastaan huomaa. Noita linssejä suositellaan vaaleille silmille koska muuttavat sävyä vain aavistuksen.

Tässä kokeilen tota samaa linssiä sinisenä (vas, oma väri näkyy tossa pupillin vieressä) ja turkoosina (oik)


Tässä mulla taas on ne vihreät, joita RAKASTAN ! Huomaa muuten hyvin että toimii mulla paremmin kuin nuo sinisävyset, johtuu varmaan jostain ihon sävystä tms, oon nimittäin aika keltasävyinen.. :nauru:


Vaaleiden silmien kanssa on niin helppoa ostaa piilareita, koska oma väri saadaan muunneltua oli linssin sävy haalea tai tumma.

Kun haluan räväyttää, ostan esimerkiksi näitä. Mulla on ollut tosi tummanruskeita piilareita vuosien mittaan eri valmistajilta, jopa kokomustia. Se väri on tosi radikaali, ja kivannäköinen juu, mutta varsinkin jos ite on piilolinssikäyttäjä ja jollakulla on jotkut noista linsseistä päässä, hoksaa heti, että ne on piilarit. Eli taas päästään lempiaiheeseemme luonnollinen kauneus vs. epäluonnollinen, huijattu kauneus :kieli:

Ai niin joo ja noi Expressions linssit on ihan laadukkaita, kevyitä, hengittäviä kuukausilinssejä. Tykkään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.11.2011 klo 23:35)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 08.11.2011 klo 10:01  
+
0
Taraaa, mää oon aikoinaan tilannu noita värilinssejä Lensway:ltä. ^ Kuten sanoit, niin vaaleille on varmasti helpompi ostaa. Mulla taas oma silmien väri on tosi tumman vihree, joten jotku vihreet oli ku ei mitään ois laittanu tai sitten tosi, tosi kirkkaita vihreitä ja ainoastaan tummahkon ruskeat näytti joltai.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 08.11.2011 klo 10:03  
+
0
^^Etsiskelen vähän erilaisia. Ruskeat olisi kivat kokeilla, mm. vaikka viihteelle mennessä. Vihreät onkin joskus ollut ja sillonkin oli todellakin vihreät :nauru: Ihan vaalean siniset olisi myös kiva kokeilla, sekä merensiniset. Edes jotenki muutella ulkonäköä.
Itselläni siis sini/vihreä/harmaa silmät. Muuttuvat, vihreällä paidalla vihreät, sinisellä siniset ja muilla harmaat. Ruskeat kun perskule ei tuu :nauru:

Minulla on -näkö, mutta en muista mikä miinus. Viimeksi kun vuosia sitten tilasin, en ottanut vahvuuksilla ja käy nytkin ilman vahvuuksia.
Mutta kiitoksia, pitääpäs tarkastella enempi tuolta ja katsoa jos tilais :cool:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.11.2011 klo 10:04)

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 08.11.2011 klo 12:11  
+
0
Ostin tässä muutama viikko sitten Syossin shamppoo ja hoitoaine paketin, kun siinä mukana sai aivan ihanan (pienen) seeprakuvioisen hiustenkuivaajan :love: Eikä hintakaan tainnut ollut paha. Tykästyin kovasti siihen hoitoaineeseen! Entiset takkuhiukset saivat kyllä kyytiä :nauru:

Ja samaisen tuotemerkin hiuslakka Syoss Shine & Hold on myös vienyt sydämeni. Kyllä kestää joka hius ojennuksessa :peukku:
Rottweiler 12/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 08.11.2011 klo 14:52  
+
0
Passaako tähän kehua oman lähialueensa kahviloita, ravinteleja, kauppoja ynnä muita liikkeitä?

Voin aloittaa, saanen esitellä, Turun parhaat!

Kahvila
Golden Cafe, Kauppiaskatu 15
Hyvät lounassopat ja -salaatit, tuoreet sämpylät, iisot annokset, ehdottomasti Turun paras kahvi! Ei mikään trendikäs paikka - melkein päin vastoin - mutta sellainen mukava lämmin kodikas inhimillinen.

Ravintola
Kaskenahde, Kaskenkatu 6 a
Todella laadukasta ruokaa, ehdottomasti paras (kala)ravintola Turussa. Vähän sama juttu kuin ^ kanssa, ei prameile hienoilla sisusteilla ja pintaliitoihmisillä, vaan tarjoaa melkein kitschissä miljöössä älyttömän hyvää ruokaa hyvällä palvelulla.

Baari
Rento Bar, Yliopistonkatu 23
Tää on vaan niin paras. Mahtava henkilökunta (tosin tässä on oma lehmä ojassa, koska melkein koko henkilökunta on tuttua jo useamman vuoden ajalta), siisti, iltaisin ihan piukassa mutta silti pääsee aina istumaan, ei pissiksiä eikä häiriköitä. Hyvä olutvalikoima (mm. Stellaa hanasta!!), hyvä musiikkimaku, hyvä ja persoonallinen sisustus... Ei tässä oo oikein mitään vikaa - enkä mä oikeastaan enää missään muualla käykään.

Kauppa (koska "omaa" ei voi kehua, niin)
K-extra Puhakka, Hämeenkatu 5
Pieni kauppa, edullinen, hyvä valikoima, ihan mahtava hevi-tiski, paljon luomua ja reilua ja etnistä ja lähialueen tuotteita. Jos kaikki kaupat olis tällasia, olis maailma parempi ja ihmiset onnellisempia :hymy:

Laattaliike
Laattasatama, Itäniityntie 2 Raisio
Ihan pikkasen paljon parempi palvelu kuin naapuriliikkeessä, laaja valikoima ja asiantunteva henkilökunta.

Lemmikkieläinliike
Happypet, Jännekatu 2 Kaarina
Ihan älyttömän laaja valikoima kaikkea mahdollista, mukava henkilökunta, ja heillä ei ole koskaan liian kiire palvella! Erityiskiitos siitä, että tilasivat mulle yhden pannan suoraan valmistajalta postituskuluja vastaan - kukaan muu ei tätä suostunut tekemään.

Oliskohan siinä tälle päivälle... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 08.11.2011 klo 16:04  
+
0

Taraaa kirjoitti:

^^Etsiskelen vähän erilaisia. Ruskeat olisi kivat kokeilla, mm. vaikka viihteelle mennessä. Vihreät onkin joskus ollut ja sillonkin oli todellakin vihreät :nauru: Ihan vaalean siniset olisi myös kiva kokeilla, sekä merensiniset. Edes jotenki muutella ulkonäköä.
Itselläni siis sini/vihreä/harmaa silmät. Muuttuvat, vihreällä paidalla vihreät, sinisellä siniset ja muilla harmaat. Ruskeat kun perskule ei tuu :nauru:

Minulla on -näkö, mutta en muista mikä miinus. Viimeksi kun vuosia sitten tilasin, en ottanut vahvuuksilla ja käy nytkin ilman vahvuuksia.
Mutta kiitoksia, pitääpäs tarkastella enempi tuolta ja katsoa jos tilais :cool:


erillaisia piilareita
lisää
täältäkin

*Lisätään nyt viellä että ittellä on tommosset musta ilman minkäälaista ongelmaa, avolla tommosset taas ei toiminu ollenkaa että on vähä tapauskohtasta sopivuus.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.11.2011 klo 17:53)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 08.11.2011 klo 16:34  
+
0
^ Joo tuossa on noita hardcoreja. :nauru:

Ai niin, tollaisissa "pilailulinsseissä", tai miksi niitä sanoisi, öö, erikoisimmissa juhlapiilareissa linssin kaarevuus on yleensä tavattoman iso, että se kirkas väri varmasti peittää oman iiriksen. Joillekin nämä eivät sovi koska ovat sitten niin löysät että kirjaimellisesti tippuvat päästä. Kun mulla oli kokomustat tollaiset vastaavat linssit, nekin oli vähän mielenkiintoista kokoa, koska mulla näkyi sellainen musta ympyrä mitä hyvänsä katoinki :D Ts. tuli niin kiinni pupilliin. Ja sitten ne piilarit myös liikkui niin että se musta osa meni välillä pupillin eteen ettei nähnyt mitään. Mutta kokeilukäytössä hauskat !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 20:00  
+
0
Ahahahahhahaha, hajoan..

Mä oon tosiaan käyttänyt vuosia aivan tummanruskeita piilareita, sitten joskus vuosi sitten tuli sellainen plääh -vaihe, että haluaa olla luonnollisempi (omat silmät vihreät) ja siirryin vain hyvin kevyesti sävyttäviin linsseihin.

Nyt kun täällä aikaisemmin kyseltiin värillisistä piilareista, päätin räväyttää ja tilata vaaleanruskeat/oranssivat (Hazel) piilarit. En ottanut opikseni kun luin käyttäjiltä juttua kuinka tuo väri on tosi kaunis, mutta vaatii linssiltä tosi paljon, että näyttää hyvältä ja edes hieman aidolta.. :nauru:

Nyt mulla sitten on kuukausilinssit, jotka saa mut näyttämään siltä että oon a) demonin vallassa b) ryypänny 5 päivää putkeen. Aivan hirveät. Siis ei hyvällä tahdollakaan voi uskoa omaksi väriksi, mutta vielä se, että näyttävät aivan pilailulinsseiltä (vaikka tarkoitus ei ole). Eikä näitä nyt voi palauttaa. Hyvää rahankäyttöä ! Ja pakko pitää päässä nyt sitten tää kuukausi että näkee. Hävettää, ei voi katsoa ihmisiä silmiin.. :nauru: Täytyy laittaa tonni meikkiä silmiin, koska muuten pomppaavat vielä naurettavammin esiin.

Verratkaapa.

Omat silmänväri:



Piilareilla:



Oma läheltä:



Piilari läheltä:



........................
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.11.2011 klo 20:00)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 20:21  
+
0
^ Musta noi on ihan kivat! Oonko mää iha miss mauton ja sokee? :nauru:

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 21:10  
+
0

jannie kirjoitti:



Kauppa (koska "omaa" ei voi kehua, niin)
K-extra Puhakka, Hämeenkatu 5
Pieni kauppa, edullinen, hyvä valikoima, ihan mahtava hevi-tiski, paljon luomua ja reilua ja etnistä ja lähialueen tuotteita. Jos kaikki kaupat olis tällasia, olis maailma parempi ja ihmiset onnellisempia :hymy:



Puhakan ihailtavan laaja olut- ja siiderivalikoima pesee kyllä monet supermarketitkin. Ei sillä että sinne ikinä alkoholin perässä olisin mennyt :viheltel:
Ylläpitäjä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 21:24  
+
0
^Aivan! Mä olin itse asiassa jo ihan unohtanutkin, heillä oli tosiaan TOSI hyvin oluita ja sidukoita valikoimissa. Ehkä se yliopiston läheisyys, se yliopiston läheisyys... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 21:31  
+
0
Vitsit, ois kyllä itekin kiva kokeilla värillisiä piilareita, mutta niitä ei mun tietojen mukaan tehä toorisina (hajataittoa silmissä). Löysin yhden merkin, mitä kuulemma myydään vaan jossain yksityisissä liikkeissä ja se taitaa sit olla aika kallis, ja ilmeisesti se korjaa vaan lievän hajataiton. Pöh, aika epistä. :( Oishan se kiva saada silmiin vaihtelua, kun kuitenkin maksaa piilareista 160 € / 6kk, omituista, ettei värjättyjä piilareita saa hajataitteisille silmille. Tietääks joku miksei?
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 15.11.2011 klo 23:24  
+
0
Äh, nyt kyllä harmittaa! Mä käytän piilareita ihan jokapäiväsesti mutta en oo värillisiä koittanu vielä ikinä. Nyt ajattelin että tilaisin jonkun noista kun oli suht halpoja, mutta mulla on niin huono näkö että ei riitä vahvuudet. (-6.50)

60€ paketista sit kyllä löytyis jo munkin vahvuus, mutta en välttämättä haluis maksaa noin paljon, jos se väri ei vaikka toimikaan mulla.. :roll:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 16.11.2011 klo 10:34  
+
0
Pesukoneista vielä.. mulla ei oo kokemusta kuin Rosenlewin pesukoneista ja ne on olleet todella hyviä ja kestäviä. Yksi hajos lähes 12 vuoden jälkeen niin että alkoi päästämään vesiä lattialle. Ostin saman merkkisen uuden, jonka valitettavasti jouduin myymään yhden muuton yhteydessä pois. Nykyiseen kämppään sain kaverilta vanhan Rosenlewin mikä on myös yli 10 vuotta vanha ja nyt vasta alkanut reistaamaan niin, että ei linkoa aina. Nyt ois hankinnassa uus ja taidan pysyä samassa merkissä, luotan siihen. Candystä oon kuullut tosi paljon huonoa kavereilta, kuulemma uudet Candyn koneet huonompia kuin ne vanhemmat ensimmäiset mallit. Upo on myös sellainen merkki mitä pidän laadukkaana. Mulle kun pesukoneen pitää kestää sit pitkään, ei oo varaa ostella joka toinen vuosi uusia koneita, sen takia haluan panostaa siihen laatuun.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 16.11.2011 klo 12:37  
+
0
Oon jonkun aikaa käyttänyt Tigin extreme straight -shampoota ja hoitoainetta. Hoitoaine loppui tossa pari viikkoa sitten eikä ollut rahaa ostaa samaa. Ostin sit huvikseni ruokakaupasta "mökkishampoon" mustikkahoitoainetta eli oikeelta nimeltään Erittäin Hieno Suomalainen Mustikkahoitoaine. Aivan älyttömän hyvää ainetta! Tekee mun pilalle värjätyistä koppuralatvoistakin melkein siedettävät eika silti tee hiuksia liian liukkaiksi tai painaviksi (niin kuin muut "ruokakauppa hoitikset"). Kun toi shmapoo loppuu, ostan tätä mustikkashampootakin. Tuoksussa ei kyllä pärjää Tigille, mut hintaero on sen verran iso, että annan anteeksi:hymy:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:30)