Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 21

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 29.02.2012 klo 08:48  
+
0
Hitaasti mutta varmasti!

Tänä aamuna paino 55,6kg! Joulusta lähtenyt tasan 4,0kg. :aurinko: Mieltä parantaa lisäksi se, että musta näkee aivan selvästi läskin tilalle tulleen lihasta. Jospa muutaman viikon päästä pääsisin tuonne tasan 55 kiloon, jolloin katsellaan uusiksi kuinka paljon uskallan tiputtaa vielä.

Kehonkoostumusmittaukseenkin pitäisi mennä heti, kun on rahaa.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 29.02.2012 klo 09:11  
+
0
komppailen kadaa, hitaasti mutta varmasti!

itsellä aamupaino oli 70kg!! eli uudesta vuodesta painoa on lähtrnyt 5,6kg. enää olisi se tasan viisi kiloa pudotettavaa.
ja vyötäröstä on nyt lähtenyt yhteensä -7cm. tänä aamuna vyötärö siis oli 81cm, eli kohta vaihtuu kymmenys!

ja ihana huomata itsekkin, että oon laihtunut!

:aurinko: fiilis tosi hyvä ja tänään spinniin!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 29.02.2012 klo 10:59  
+
0
hei oikeesti, vityn siistii oon taas kipee :))))) voin siis unohtaa kaikki varatut tunnit ainaki tältä viikolta <333

anyway, alotin tänää Detox Express kehonpuhdistuskuurin. Joka aamu pitää kaataa isoon vesilasiin tollasta litkua seitsemän päivän ajan! Saas nähä mitä käy. Tuon pitäisi virkistää ja puhdistaa kehoa & poistaa kuona-aineita ja turhia nesteitä. :) Koitan nyt tän kuurin aikana välttää kahvia, alkoholia, tupakkaa, sokeria, valkosia jauhoja, maitotuotteita (kokonaan en pysty niitä karsimaan, mutta turhat), vähennän lihaa sekä kovia rasvoja. PUUH. Mut ei tää kestä ku viikon, ja ainaki kokeilen! Tiiänjo nyt et viikonloppuna tuun jonkin verran nauttimaa alkkomahoolia mutta yritän parhaani :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 29.02.2012 klo 12:00)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 29.02.2012 klo 12:13  
+
0
Ostin tänään kahvakuulan! En oikeestaan ikinä oo koittanu sellasta, mutta tossa tuli mukana DVD, niin vois sen avulla koittaa :D

Mitä te ootte tykänny kahvakuulailusta? Tuntuuko se seuraavana päivänä?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 29.02.2012 klo 12:20  
+
0
Mä oon tähän asti ajatellu, että mun pitäis ohentaa mun reisiä = laihtua. Nyt oon hoksannu, että oikeesti mun pitää vaan saada niihin lihaksia tilalle, sillon ne muuttuu ihan eri näkösiks. Nyt painan 55-56kg ja on 164cm pitkä, joten ylimäärästä mulla ei oo ja oonki koko ajan ihan paniikis, että alan laihtua ja näytän pian taas semmoselta luiselta kulkukoiralta niinku joskus 3v sitte. Keskityn nyt siis vaan pääasias salitreeniin ja lihasten kasvatteluun (vaikkakin tottakai käyn lenkillä, BodyStepis hikoilemas viis litraa jne) ja nimenomaan eniten jalkojen treenaamiseen. Kädet on toissijaset, maha on siitä väliltä. Mulla on ollu aina ihan superlittana maha ja kapee vyötärö (63cm), mun maha on ihan törkeen ohut niin ei pitäisi olla vaikeeta saada lihaksia näkymään.

Oon vieläki ihan paskana maanantain treenistä mut tänään taas ähisemään salille! Tein maanantaina lisätreenin kyljille, eli otin vaan käsipainon toiseen käteen ja siitä taivutin itteeni sivulle, ja en voi käsittää miten niin yksinkertasella treenillä saa kyljet näin kipeeks :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 29.02.2012 klo 13:15  
+
0

nanika kirjoitti:


Mitä te ootte tykänny kahvakuulailusta? Tuntuuko se seuraavana päivänä?

mä oon käyny kerran (ja vihasin sitä) ja minä heikkoine käsineni (mut niihin on nykyään tullu lisää voimaa jee!) olin ainakin seuraavana päivänä ihan vammanen kun tein jotkut liikkeet ihan päin veeittua ja mulla kipeytyä hartiat ja niska. olisin tahtonu kevyemmän kuulankin ku se oli ihan tuskaa loppu tunnista mutta eihän siellä kevyempiä ollu....... tein siis kuudella kilolla.

olin tänään sykemuokkauksessa! semmosta sykkeet ylös-lihaskunto-sykkeet ylös-lihaskunto comboo koko tunti, ihan kiva! alan käymään tuol keskiviikkosin (ja illal combatis jos kerkeen).

JA mittasin tänään mittanauhalla vähän mittoja ja vertasin niitä syksyllä olleisiin ja olin kirjaimellisesti :eek: tän näkönen! mun jalat on kaventunu! oonkin katellu peilistä et ne olis, mut en oo uskonu. ihan superii! motivoi hirveesti :) vaikka motivaatio kyl muutenki edelleen sata.
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 07:57  
+
0
Mun vyötäröltä on lähtenyt viisi senttiä. :eek: Nyt ollaan jo uudella kymmenillä eli 69 sentissä. Röllykästä saisi vielä lähteä jonkin verran, mutta suunta on kyllä oikea!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Eelea

Eelea
Viestimäärä: 274

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 09:16  
+
0

nanika kirjoitti:

Mitä te ootte tykänny kahvakuulailusta? Tuntuuko se seuraavana päivänä?



Oon käynyt jonkun verran ohjatuilla tunneilla kahvakuulailemassa ja tykkään :) Viimeksi olin eilen ja tänään tuntuu kyllä varsinkin reisissä. Tekniikan kanssa vaan täytyy jaksaa olla tarkka - kaveri esimerkiksi oli eilen ekaa kertaa, ja nyt ovat kuulemma kädet aivan rikki, vaikka oikein tehtynä voima lähtee lähinnä jaloista ja keskivartalosta, ei käsistä.
Teen lähinnä niillä pienimmillä painoilla, 4 tai 6kg, jolloin sen tekniikan saa helpommin oikeaksi :) Eilen jaksoin tuon kuuden kilon kanssa paljon enemmän kuin yleensä ja olin niin ylpeä :D

Mutta kannattaa kokeilla :peukku:
Sheltti Teppo, s.12/11,
pilven reunalla rakas fauve Fredi (2006-2011)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 11:44  
+
0
Toka päivä menossa tätä puhdistuskuuria ja olo on mitä mainioin! (okei oon flunssassa joten niin mainio kun näissä olosuhteissa voi olla :D) mut anyway, ei turvota ja nesteet liikkuu! Nyt meinaan pysyä ruodissa tän viikon ihan varmasti :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 14:56  
+
0
ihan super mahtavaa kun näkee peilissä eroa :love: ku kykenen käyttää kohta jo farkkuja! en jaksa selittää taas niitä mun farkkukomplekseja mut kohta ne on historiaa.

eikä motivaatio oo katoomassa yhtään minnekään, päinvastoin! oon niin onnellinen.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.03.2012 klo 14:57)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 15:02  
+
0
^Kiva kuulla tuollaista sun suusta! Niin monet läskiahdistukset olet tänne purkanut, että olen oikeasti tosi iloinen, kun tunnet noin! Ja ihan kettuilematta tämä. :naurua: (Vaikka ei sulla aikaisemmin ollut syytä ahdistua.)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 15:16  
+
0
^ oi! on muuten mielettömän mukavaa kun ei tarvi itekään kuunnella niitä läskiahdistuksiaan kaksneljäseiskaa pään sisällä. muutenkin tuntuu et kaikki on vaan paremmin kun tää ei oo enää sellanen ongelma! se vaikutti niin hirveesti kaikkeen. puhunki siitä jo imperfektis! vaik on tässä vielä töitä edessä et pääsen haluttuihin tavotteisiin mutta silti, suunta on oikea!

:enkeli:
never regret something that once made you smile

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 20:11  
+
0
Onpa mukava olo ku jumppasin, join palautusjuoman ja venyttelin päälle. :) Hehe mulla oli tänäänki jo lihakset ihan kipeinä, niin saa nähdä miltä huomenna tuntuu.... varsinki noita vatsoja tein melkein verenmaku suus, koska huomasin et ne tuntuu nimenomaan alavatsas! Kiva vaan ku tänäänkin on yskiminen ottanu vatsalihaksiin, niin kuinkahan huomenna.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 20:21  
+
0
tänään tunnin lenkki, askelkyykkyjä painojen kanssa ja kuntopyöräilyä oon nii ylpee!
eilenki olin tunnin lenkin ja tein askelkyykkyjä.
huomenna sama homma ku tänää, la-su ehin nimittäin tuskin muuta ku olla töissä

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 01.03.2012 klo 21:35  
+
0

Hakataru kirjoitti:

^ oi! on muuten mielettömän mukavaa kun ei tarvi itekään kuunnella niitä läskiahdistuksiaan kaksneljäseiskaa pään sisällä. muutenkin tuntuu et kaikki on vaan paremmin kun tää ei oo enää sellanen ongelma! se vaikutti niin hirveesti kaikkeen. puhunki siitä jo imperfektis! vaik on tässä vielä töitä edessä et pääsen haluttuihin tavotteisiin mutta silti, suunta on oikea!



ehkä mullaki on toivoo vielä sit, vaikka mulla kyllä alkutilanne varmasti paljon pahempi ku sulla :D

mut mulla on kyllä niin syvään juurtunut kaikki et vaikka saisinki itteni hyvään kuntoon jne nii menis kuitenki aikaa et voisin oikeesti olla tyytyväinen itteeni. ja varmaan silti aina keksin jotain valitettavaa ja naamallekaan ei nyt hirveesti voi tehdä jos ei plastiikkakirurgiasta oikeen perusta :D mutta ne on sit sen ajan murheita kun oon päässyt siihen kuntoon ku haluan, ei enää mitään jossittelua :D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Perjantaina, 02.03.2012 klo 10:52  
+
0
Oon nyt muutaman kerran tehny tolla kahvakuulalla, ja se vaikuttaa ihan lupaavalta! Mulla on kuuden kilon kuula ja säälittävän vähän voimaa käsissä, joten tää on vielä vähän sellasta voiman kasvattelua.. :D Mutta alaselkälihaksissa ja hartioissa tuntuu kyllä. Tää tekee varmaan ihan hyvää hartioillekki.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Lauantaina, 03.03.2012 klo 16:13  
+
0
muutosten huomaaminen kehossa on kivaa, kun paino putoaa. maha pienenee, jalat kapenee, kädet timmiytyy.

mutta auta armias kun huomaa, että tisseistä ei ole jäljellä muuta kuin rumat tiskirätit, niin ei enää naurata >:( miksi pitää olla jo muutenkin niin pienet tissit, että nyt kun laihtuu, niin viimeisetkin muhkeudet niistä häviää kuin tuhka tuuleen.

joo niin, tänään kävin uimassa 20min/1km ja 1h punttiksella. huomenna ajattelin 2x20min mennä juoksumatolla ja sit ois pilates!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Lauantaina, 03.03.2012 klo 17:01  
+
0
onni on mutanttitissit jotka kasvoi liivien mallista riippuen kuppikoon tai kaksi kun rupesin laihduttamaan <3

silti aion vetää kilon tai kaksi tavoitteen alapuolelle jotta saa vähän lihoa takaisin, tulee sellainen kimmoisa, puristeltava iho sitten! ja jos vaikka sitten vielä tissit kasvaiskin, hankala uskoa että ne olisi nyt ihan täydessä mitassaan kun mulla jatkuvasti kalorit alhaalla ja pyrin polttamaan rasvaa.

oon muuten muutamassa päivässä pienentynyt. torstaina mun vyötärö oli 64cm ja lantio 92, nyt ne on 62 ja 90 :aurinko:
this parrot is no more!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 14:31  
+
0
buujaa mikä viikonloppu combattien osalta! oli tänäänkin toi mies ohjaamassa ja se on niin ihanan armoton :D ja noi uuden ohjelman loppu vatsalihakset on paljon tehokkaammat kun edeltäjänsä. ihanasti tuntuu! ja jalois kans.

ens viikon ohjelma ois:

ma: vapaaaaa
ti: nyrkkeily
ke: sykemuokkaus ja illalla combat
to: nyrkkeily
pe: vatsatreeni
la & su: combat
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 14:33  
+
0
nonii eli tää mun flunssa on nyt venyny nii pitkäks etten koko ens viikkonakaa varmaa uskalla tehä yhtäää mittää :( siis niin raivostuttavaa! kiva alottaa taas nollasta...
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 01:15)