Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 17

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 06.07.2010 klo 16:19  
+
0
Joku kun täällä kehui, niin kävimpä tänään lainaamassa Tiellä pysymisen taito teoksen. :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 06.07.2010 klo 18:45  
+
0
Väristys on kyllä yksi kauneimpia kirjoja, mitä olen koskaan lukenut. Se koukutti, ihastutti ja itketti. :--)

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 16.07.2010 klo 19:26  
+
0
Mullon joku Jari Tervo- innostus, vasta luin Ohranan, ostin Troikan, ja meinasin ostaa Rokulin.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 17.07.2010 klo 00:26  
+
0
Eheh, taisin olla minä joka tuota Tiellä pysymisen taitoa kehui. n___n Ihan älyttömän ihana teos, luin englanniksi ja itkeä pillitin lopussa kuin Niagaran putous. Ostin sen nyt itselleni suomeksi, mutta jotenkin musta toi suomennos on sen englannin kielisen jälkeen todella tönkkö. :s Mutta mitäs siinä, ihana teos mikä ihana teos, kyllä mulle kelpaa minkälaisena vaan!

Niin joo ja kun joku tuosta Perillinen-sarjasta kyseli, niin täältä löytyy yksi fani! En ole tosin vieläkään saanut aikaseksi lukea Brisingriä, vaikka se ihan kirjahyllystä Eragonin ja Esikoisen tapaan löytyy. Pitäisköhän vissiin ryhdistäytyä joku päivä. :mietiskel:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.07.2010 klo 00:31)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 17.07.2010 klo 12:52  
+
0
Nyt on lukusilla Ray Lorigan Tokio ei välitä meistä enää, jotain dystopian tapaista tulevaisuusjuttua. Tähän mennessä ei ole kamalasti vakuuttanut, kerronta on epämääräistä ja sillä tunnutaan tavoittelevan turhankin toteavaa sävyä tavallaan, maailmaan ei tunnu oikein saavan otetta. Noh, luen kumminkin kun nyt ei ole oikein muutakaan luettavaa ja pari tuttua on suositellut.
come on night, take me home

SDNkorento

SDNkorento
Viestimäärä: 32

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 17.07.2010 klo 21:58  
+
0

Churri kirjoitti:

Eheh, taisin olla minä joka tuota Tiellä pysymisen taitoa kehui. n___n Ihan älyttömän ihana teos, luin englanniksi ja itkeä pillitin lopussa kuin Niagaran putous. Ostin sen nyt itselleni suomeksi, mutta jotenkin musta toi suomennos on sen englannin kielisen jälkeen todella tönkkö. :s Mutta mitäs siinä, ihana teos mikä ihana teos, kyllä mulle kelpaa minkälaisena vaan!



Hei, nythän mä tunnistin ton Ahvenamaalta ostamaani kirjaan, jonka nimi ruotsiksi oli Enzo och konsten att köra fort i regn. En tosin päässyt pariakymmentä sivua pidemmälle, kun ei ollut sanakirjaa mukana eikä ruotsi ihan niin vahva kieli kuitenkaan ole :D Ehkä nyt pitäis yrittää uudelleen jos vaikka sen sanakirjankin kahmasis jostakin kainaloon :) Tällä hetkellä oon lukemassa Cecelia Ahernin uusinta kirjaa, The book of tomorrow. Oon nyt kesällä lukenut myös Ahernin kirjat Yllätysvieras ja Ihmemaa. Kirja, joka mun pitäis ja oli tarkotus kesäloman aikana lukea, on Tuntematon sotilas, mutta musta jotenkin tuntuu että se saattaa sittenkin jäädä sinne syksyyn :D
Paper, snow, A GHOST!

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 18:37  
+
0
Oisko kellään suositella jotain hömppää luettavaks? Jotain hauskaa ja sarkastista (!!) rakkaustarinaa ehkäpä, jossa on juonenkäänteitä vaikka millä mitalla? :) Välillä ehkä hieman vakavia keskusteluja - ah ! Jos jollain ois joku hyvä mielessä niin vinkatkaa! Jotain seikkailuakin ehkä ja vaikka fantasiaa jos niin on. Draamaa ja jotain.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 19:14  
+
0
^ Kate Jacobsin lankakauppa- romaanit voi olla.. Tykkäsin ite, semmosta helppoa, välillä hömppääkin luettavaa.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 20:11  
+
0
Annina Holmbergin Lumotuissa on vähän ton kaltasia juttuja kun sanoit, mutta ei sitä voi luokitella kuitenkaan rakkaustarinaksi :D Mut ihan luettava kirja silti.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.07.2010 klo 20:12)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 20.07.2010 klo 19:21  
+
0
Vihdoin uusin Pendergast vapautui kirjastosta! Olin jo ihan :pyssyt: yhdessä vaiheessa, kun edellinen lainaaja piti sitä hieman yliaikaa. x__x Mut nyt vihdoin sain sen käsiini, innolla eilissä iltana hilpaisin reilut sata sivua sitä. :D Tänään ei sitten jaksakaan sen takia lukea, kun piti eilen sen kanssa valvoa. Hupsis. :----D

Sami Hilvon Viinakortin lukaisin tuossa yksi päivä kans. Tykkäilin kyllä, oli ihan kiva sellanen lyhyt kirja. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 24.07.2010 klo 19:42  
+
0
churri, minä siitä perillisestä puhelin. suosittelen sua lämpimästi lukemaan brisingrin!
mun mielestä ehdottomasti paras näistä komesta.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 03:20  
+
0
^ Se ois vähän niinku tarkotus. :wink:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 16:01  
+
0
Miten voi olla mahdollista, että koko kaupungista ei löydy yhtäkään suomenkielistä puhdistusta!! :pyssyt: Kävin tänään kaikki kirjakaupat ja sokoksen yläkerran läpi, mutta kun ei niin ei. Nyt olen katkera, koska hesassa niitä olisi ollut enkä raaskinut ostaa.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:10  
+
0
Tuntuu kans et kun etsin, en ikinä löydä ... :(

Huomenna ryhdistäydyn ja haen jotain luettavaa kehiin.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.07.2010 klo 09:28  
+
0
Sofi Oksasen Baby Jane tilattu eilen :D toimitusaika 2-5 pvä, en kestä odottaa sitä! tännenytheti se, haluun jatkaa samaa lukuputkea, mihin mä stalinin lehmissä jäin.

Ketkä kirjoittaa päiväkirjaa? Minkälaisia asioita kirjoittelette siihen? Mä kirjoitin joskus pienenä, mutta silloin se oli sellaista "kävin vessassa ja menin ulos" - tyylistä kaiken sepustusta, johon kyllästyin äkkiä. Nyt olen taas ajatellut alkaa kirjoittamaan ajatuksiani.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.07.2010 klo 10:49  
+
0
Tääällä on yks päiväkirjoihin hurahtanut! :)

Aloitin kirjottamaan päiväkirjaa joskus jo viisi vuotta sitten ... Sillon se oli tosin niin kuivaa löpinää että mielenkiinto lopahti. Nyt aloitin uudestaan, ja on ties kuinka monta vihkoa jo täynnä. Yleensä tykkään ostaa yksivärisen vihon ja sitten tuunata sitä jotenkin. :D Siitä saa vähän persoonallisemman näköisen.

Nykyiseen päiväkirjaani kirjotan kaikki angstit, ja myös ne positiiviset löpinät... Kaikkea mahdollista siis, mitä mieleen juolahtaa. Sen pitäisi varmaan olla yökirja, koska kirjotan vaan öisin, kun on paremmin aikaa. Siihen on myös sutattu koiratreenipulinoita, ratoja, valokuvia jne. Rakastan piirtämistä, eli vähintään joka toisella sivulla on joku suttu.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 10:49)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.07.2010 klo 11:00  
+
0
Mä ole mikään piirtäjä, jos alkaisin kirjoittamaan päikkäriä, niin siihen ei tulisi yhden yhtä piirrosta, ainoastaan tekstiä. Toisaalta mä en välttämättä tarvitse päiväkirjaa, koska saan purettua kaikki angstit aika hyvin musiikin kirjoittamiseen, toisin sanoen mulle on luontevampaa kirjoittaa mieluummin nuoteilla kuin kirjaimilla, lukemisessa sama juttu, nuotteja on kivempi lukea.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.07.2010 klo 12:38  
+
0
Mökkiviikolla tuli luettua useampi kirja ja Elina Tiilikan Punainen mekko oli kyllä ihan vaikuttava, voisin jopa suositella. :>
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.07.2010 klo 13:15  
+
0
^^ Itellä tuli kirjoitettua joskus aikoinaan ihan useasti päiväkirjajuttuja Karvinen-kalenteriin, mutta nykyään en enää joko 'muista' tai viitsi. Jos päiväkirjaan tulisi kirjoitettua yhtä useasti kuin KC:hen, niin olisi ihan kiva.
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 13:16)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.07.2010 klo 15:33  
+
0
Mäkin kirjoitin joskus karvis-kalenteriin <3 mä muistan, miten 3. luokalla me kisattiin siitä, kenellä oli eniten kavereiden yhteystietoja kalenterissa :D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 23:15)