Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 17

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 25.09.2010 klo 16:10  
+
0
ärsyttää ku en oo pitkään aikaan löytäny mitään hyvää luettavaa :-( nytkin muka lainasin kirjoja, mutta mikään niistä ei oikeasti inspiroi.

eli kertokaas jotain hyviä nuorten elämää ja ihmissuhteita käsitteleviä kirjoja. ei mielellään heppakirjoja tai fantasiaa. aikuisten ja nuorten osastolta kaikkea kivaa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 25.09.2010 klo 16:18  
+
0
^Helena Meripaasin Elämäni frettinä? >D Ite luin just kans Koppakuoriaiskevään..

Kaipaisin myös jotain hyvää luettavaa. Ehkä suuntaan maanantaina kirjastoon..
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 25.09.2010 klo 16:18  
+
0
Pakko nyt ahmia Pilvilinna joka romahti loppuun mahdollisimman pian (ahmisin sen tosin muutenkin hehe..) että pääsen alottamaan tota Sookie Stackhouse -kirjasarjan ekaa osaa! Oon aina halunnu lukea noita, mutta kun englanninkielentaito on mitä on ni jääny vaan haaveeks. Mut nyt näitä on alettu suomentaa, halleluja!
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 17:24  
+
0
joo nyt aattelin, että aloitan rippilahjaksi saadun Leo Tolstoin kirjoittaman Anna Karenina -kirjan. 910 sivua hiiren kakan kokoista tekstiä vähän jännittää :-d minkäköhän lainen ikuisuus projekti tästä tulee. no mutta, kerrankin oon tarttunu oikeesti mielenkiinnolla johonkin kirjaan, mikä on sentään klassikko? ainakin sisko sanoi että tuo kirja kannattaa edes yleissivistykseksi lukea.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.09.2010 klo 12:57  
+
0
ääh mä voisin pitkästä aikaa käydä kirjastossa lainaan jotain hyviä nuortenkirjoja :-) en oo niinku kahteen vuoteen varmaan lukenu vapaaehtosesti yhden yhtä kirjaa (no okei koirakirjoja....), toisinku ennen luin kokoaika jotain! nyt vaan itteä niskasta kii <:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.09.2010 klo 13:00  
+
0

Hypnotic kirjoitti:

^Helena Meripaasin Elämäni frettinä? >D

Ostin tän pari viikkoa sitten ja ahmasin samantein. Ihan älyttömän ihanasti kirjoitettu kirja.
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.09.2010 klo 14:51  
+
0
^ yks mun lempikirjoista <3 oon lukenut sen varmaan kymmenen kertaa enkä vaan koskaan saa tarpeekseni, aina kun tuntuu siltä että kaikki muut kirjat on huonoja niin alan lukemaan tota.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.09.2010 klo 14:56  
+
0
Lainasin jokunen aika sitten kirjastosta Romanoveista kertovia kirjoja. Aah, nuo on ihanan paksuja ja niissä riittää luettavaa. Vielä en ole kunnolla ehtinyt syventyä, mutta muuton jälkeen on sit enempi aikaa n____n Maltan tuskin odottaa. Yhdestä noista olenkin joskus pikkuisena lukenut lyhennetyn version ja tuo on nyt kolme kertaa sitä pidempi, joten se sisältää myös kaikkea "turhaa" tietoa kyseisestä hallitsijasuvusta, jotka mua kiinnostaa myös hurjasti.

Ja jossain vaiheessa pitäisi vielä ehtiä lukea nuo ostamani Auschwitz-kirjat. Mutta onneksi ne ehtii koska vain, kun kerta omia on. Ihanaa, kun on paljon kirjoja lukujonossa!
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.09.2010 klo 15:07  
+
0
hirveen koulurumban ohelle äiti antoi vähän kevyempää luettavaa mulle, mitä tuo anna karenina olisi :-D nimittäin yhtä paksun kirjan enni mustosen kirjoittamana. tässä on sellaiset kirjat koottu yhteen kuin; vasikkatanssi, toinen kevät ja tunteiden lukukausi. ja tässä on hurjan iso käsiala ja jotenkin heti tempaisi parin kymmenen sivun jälkeen mukaansa.

.... jos mä tuon anna kareninan saisin tässä ennen ensi kesää sitten korkattua ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.09.2010 klo 18:20  
+
0
Ihanaa et täällä on muitakin jotka tykkää noista Helena Meripaasin kirjoista, ite kans tykkään ja paljon. :))
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 28.09.2010 klo 20:49  
+
0
Ehdottakaa mulle nopsaa jotain kirjoja, joita kävisin lainaamassa. Oon nyt täs lähiaikoina lukenut Anna-Leena Härkösen Ei kiitos & Akvaariorakkautta, ja tykkäsin kyllä tommosesta parisuhde-löpinästä, että jotain samantyylisiä ehkä?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 28.09.2010 klo 20:54  
+
0
en tiiä mutta enni mustosen vasikkatanssi on hyvä! ei niinkään sitä parisuhde löpinää, mutta helppoa ja keveää luettavaa ehdottomasti!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 28.09.2010 klo 20:57  
+
0
Lordi John -sarja. ♥ Siis oikeesti. Ihan järkkyä, kun vaan nauran ja itken ja pelkään ja apua. :D Ihana sarja! Odotan innon ja kauhun sekaisin tuntein kolmatta täyspitkää romaania, koska sen nimi herättää jo aikamoista kauhua. Ja The Custom of the Armyn kun saisi käsiinsä, sitä ei ole ainakaan vielä suomennettu. Aaaaaa.

Ja joululahjaksi pari Pendergastia. Mmmmm. ♥

Miksi kirjat on niin ihania.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 30.09.2010 klo 15:24  
+
0
luin äikänkurssia varten saatana saapuu moskovaan. paras lukuelämys mitä on nyt pariin vuoteen ollut !!! muistan et oon joskus junnumpana lukenut ton ja se oli musta "ihan hyvä", mut toimi kyl selvästi paremmin näin ns. vanhempana. meni kyl suoraan lempikirjalistan ykköseks.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 17:06  
+
0
pähkäilen tässä nyt kyllä! äi1 kurssille pitää lukea kirja ja tehdä siitä tehtäviä, mulla ois nyt kaks vaihtoehtoa; tomu pusa - tatuoitu sydän TAI kjell westö - leijat helsingin yllä. toi leijat helsingin yllä ainakin takakannen luettuani kuulosti hyvältä! :----)

sitten toinen ois äi8(?) kurssi, missä luetaan eri kirjaryhmiin kuuluvia kirjoja 15kpl. ja niistä sitten tehtäviä ja tätä kautta sitten tulee kurssi. no, tässä mulla sitten oiskin jane austen - ylpeys ja ennakkoluulo TAI emily brontë - humiseva harju. kumpii?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 17:07  
+
0
^ Mitä hittoa, pitääkö yhden ihmisen lukee 15 kirjaa yhden kurssin aikana?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 17:45  
+
0
^ eiih :-D ku toi äi8 kurssi kestää niinku koko kolme vuotta ja kolmen vuoden ajan suoritetaan tuota diplomia
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 19:23  
+
0
wallen: humiseva harju on semmonen ehkä vähän 'vaikeempi', yks niistä mikä ei heti aukee et miks tää nyt muka on joku klassikko, mut jos jaksaa puurtaa niin se kyl palkitsee uurastuksen. ylpeys ja ennakkoluulo on rakkaustarina. ihana. jos pääsee yli siitä kerrontatyylistä, mikä siis on ihan puhdasta 1800-lukua :D emt. kumpi vaan on hyviä mun mielestä, kannattaa lukee kumpiki ja ottaa sit toinen äikän diplomiin ;D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 07.10.2010 klo 20:32  
+
0
mmm-m. kävin tätä äikän1 ja 8 kurssia valkkaamassa kuus kirjaa kirjastolta. jännä miten en ennen oo koskaan välittäny aikuisten kirjoista, mutta nytte ku sieltä saa vaan valita niin kaikkee jännää ja kivaa sattuu vastaan! tän päivän saalis oli;

anna-leena härkönen - akvaariorakkautta (kehuko drontti tätä joskus??)
anne frank - nuoren tytön päiväkirja
j. d. salinger - sieppari ruispellossa
mikael niemi - populäärimusiikkia vittulanjänkältä
d. h. lawrence - poikia ja rakastajia
irvine welsh - trainspotting


nyt aattelin alottaa tuon trainspotting kirjan! :----) onko kukaan lukenut mitään noista, että onko kehuja/moitteita nuista kirjoista kellään??
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 07.10.2010 klo 20:38  
+
0
^ Anne Frankia luin jonkun matkaa, mutta loppu aika kesken enkä jaksanu ottaa kirjastosta lisäaikaa sille. Aika hyvä kirja, kertoo aika tarkkaan noista tapahtumista ja muutenkin jännää luettavaa, jos noin voi sanoa..
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 01:30)