Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 13.10.2011 klo 15:47

Labradorinnoutajat - osa 3

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 14:06  
+
0
Muillakin on "sukeltavia" labbiksia!! :nauru: Lunasta saa hyvän ikiliikkujan kun heittää matalassa rannassa sille kiven, niin se vetää pää pinnan alla etsien sitä kiveä... Ja kummisedän mökin rannasta "sukeltaa" irtokepukat pohjasta ja onpahan se "sukeltanut" parit juuret parista puusta samasta rannasta. Onneksi nämä puut oli kaato tuomion alla muutenkin. :nolo:

lumikuvia meiltäkin:




Sitten pitää vähän lämmitellä. :wink:

(tässä luna siis sterilisaatioleikkauspäivän iltana ja kun oltiin pisulla käyty pikaseen tärisi koira kylmäänsä joten sohvalle hakeutui ja pistettiin peitto päälle.:love:)

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 18:02  
+
0
Käytiin kaverin ja sen bortsujen kanssa lammella lenkillä. :--D Näin hypätään lampeen!



Kaamea kolmikko


Meän tokotreenailuista ei tule mitään. Jospa me ruvetaan kiertämään ihan tosissaan näyttelyitä, kun tuosta on näköjään ihan näyttelymallinen lääppis kehkeytymässä. Ikää on kuitenki vasta vähän päälle vuosi ja se näyttää jo tuolta. Ens kesänä saattaa jo näyttelyissä pärjääminen olla aika vahvoilla. Lyhyet jalat, leveä otus ja massaaki löytyy (vaiks sitä läskiä ei)... Ei vais. Näyttelyissä se näyttää kuitenki pieneltä ja rimpulalta. :nauru: Tänään vaan ärsyttää kun ei taho tuo keskittymiskyky pelata. Mutta porojen kanssa meni loistavasti, vilkas vain ja totes, että siellä olkoon ja jatko hajujen perässä (irti ollessa). :jjei: Ja matkaa poroihin oli ehkä 50 metriä.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 19:13  
+
0
^Voi kuule, ei ois tullu kuuloonkaan että mä oisin voinu päälle vuoden iässä Taavia treenaamaan aktiivisesti yhtään mihinkään, sen keskittyminen oli tasan yhtä pitkää kuin mun pinnani eli ihan olematonta :nauru: Mä suosiolla aloitin toko-harjottelun ja aktiivisen kouluttamisen sinne kahden vuoden hujakoille kun huomasin, että sen herne oli aavistuksen kasvanut siihen mennessä ja jopa korvatkin kuuli jotain suuremman osan aikaa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 21:22  
+
0
Mä oon unohtanut ilmoittaa tosta meidän lenkkeilyn edistymisestä. Eli toi hihnan pureminen on vähentynyt 80%. Elikkäs kun otti hihnasta kiinni sanoin irti, jos ei päästänyt irti niin laitoin pylvääseen kiinni ja kävelin pois ja vähän ajan päästä tulin sit hakemaan jos jatkoi niin taas toruin ja lähdin pois hetkeksi. Nykyään riittää pelkkä irti niin eiköhän se poika ymmärrä jo että mikä tulee olemaan seuraus pelleilystä.

Eikä toi Nannnan vika kuva Thelmasta. Ihan ku se lällättelisi :nauru:. Vähän käyny mutalammikossa uimassa.
Follies Neville
09.03.2011

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 22:23  
+
0
Videoa meidän tokoilusta... Ei tuo ehkä aivan kauheaa ole (koiran osalta, omalta osaltani kyllä), mutta hirmusti on tekemistä. Taustalla Ripun ja Sissin ja ehkä naapurin Anselminkin haukkumista. :--D

Ja siellä yhdessä mätsärissä se sai jostain syystä kohtauksen tuon näyttelyhihnan takia, joten nyt ollaan yritetty päästä siitä kammosta eroon ja opeteltu tykkäämään seisomisesta ja muusta näyttelyihin kuuluvasta. Siitäki videoa.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.10.2011 klo 22:57)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 22:47  
+
0
^ Mooses oli ihan ihmeissään kun kuulu sun videolta haukuntaa. Juoksi ovelle että onko siellä ketään sitten parvekkeelle ja tuli sit tähän olkkariin ja päästi pari varotushaukkua :lallati:. Haha höpsö.
Hyvältä toi näytti! Mun pitäis harjotella tota seuraamista vielä paljon että oltais edes tuolla tasolla. Mun pitää vieläkin pitää kättä nyrkissä ja "johdattaa" Moosesta. Muuten se lönkystelijä jää perään kävelee. Osa syy on myös ollut mun asenne. Jotenki en oo tykännyt tosta seuraa-käskyn harjoittelemisesta joten se on jäänyt vähälle ja muutenkin ollut vähän pakkopullaa. Mut nyt oon onneks saanut taas innostuksen ja jaksan olla pirteä kouluttaja. 15pv tokokurssiin :shifty::jjei:
Follies Neville
09.03.2011

QuiQui

QuiQui
Viestimäärä: 129

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 13:27  
+
0
^^ Tuu opettamaan mun koiralle toi seisominen. Vaikka kehun ja palkitsen normiseisomisesta, niin olen saanut sen oikeasti tasan kerran nostamaan ahterinsa ja seisomaan käskystä: silloin kun tarjolla oli possunkorva. Muutoin tuo vain tuijottaa minua kuin olisin ihan idiootti. Joskus se ottaa asennon, kun ollaan jo valmiiksi pystyssä ja liikkeellä. Mutta istumisesta/makuultaan ei ole onnistunut kuin sen yhden ainoan kerran :D.

Toinen ongelmakohta on hampaiden näyttäminen. Nellille jäi ilmeisesti traumat, kun sillä halkesi se yksi maitokulmuri ja sitä yritettiin lääkärin ja meidän toimesta irrottaa useampana päivänä. Nykyään ei huulia saa edes koskea tai tuo syöksyy saman tien maihin ja yrittää mönkiä mm. sängyn alle karkuun. Tämä saattaa olla lievä ongelma näyttelytilanteessa. Olen nyt yrittänyt palkita Nelliä jo siitä, kun kosken sitä kuonoon ja huuliin.

Lauantaina käytiin koirapuistossa ja käveltiin mätsärikentän ohi. Ylisosiaalinen koirani kulki tiukasti minun vierelläni ja tuijotti todella tiiviisti minuun päin. Olin lähinnä järkyttynyt tuon käytöksestä (positiivisessa mielessä), mutta niin taisi olla Nellikin, kun koiria oli niin kamalasti ympärillä ja jatkuvasti meni meistä ohi.

Eilinen päivä meni taas ripuloidessa. Tuo on ilmeisesti taas lauantaina löytänyt jonkun mädän luun/ruhon, kun oltiin vanhempieni luona maalla käymässä. Ja sunnuntai sitten juostiin ulkona. Ainoa hyvä puoli on se, että Nelli nukkui todella sikeästi viime yön kellon soittoon asti eikä herättänyt minuu kertaakaan aamuyön aikana. Tosin itse nukuin "koiranunta", kun odotin kuolaavaa herätystä.
~ Labradorinnoutaja Nelli, s. 18.4.2011 ~
"Pikkuveli" Raipe (beagle, s. 27.5.2006)

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 15:54  
+
0
Se ei taida tietää, mitä koko seiso-käsky tarkoittaa ;) Vähän sama kun hokis ihmiselle vaikka, että "kurkku, kurkku!" Et sie tiiä mitä se tarkottaa, kun sulle ei sitä kerrota, oletpahan vain ihmeissään, että mitä se tarkoittaa, kun toinen vaan hokee hulluna kurkkua ja haluaa saada sinut sillä tavalla vaikka maahan makaamaan.

Sitä jotenkin olettaa, että se osaa sen, mutta palkkaa aluksi ihan vain seisomisesta (tai olitkin kai tehnyt niin). Et sano mitään. Sitten kun se osaa vain seistä ja odottaa namia, niin sitten ala sanomaan "seiso" aina kun se seisoo. Tätä tee pitkään ja hartaasti, ja paljon toistoja. Sitten ala kokeilemaan, jospa se nousis vaikka maasta seisomaan ihan käskysanalla "seiso".

Kun koiralle opettaa uuden tempun, vaikka tassun antamisen, niin yleensä sitä tassun antamista harjotellaan usein ja pelkästään vain sitä. Koira alkaa nameja nähdessään tarjoamaan heti tassua tai niinku meidän apso, jolle opetettiin huiskuttaminen, istahtaa aina takajaloilleen ja alkaa hulluna vispata etutassuja ilmassa. :D Kun samalla periaatteella opettaa seisomista, niin sen pitäis kyllä onnistua. Kun namin saa vain seisomalla, niin kyllä se sitten seisookin...

Naksutinkoulutuksesta ja ehdollistumisesta linkkiä. Tuon ko lukee, tai sieltä niitä sopivia kohtia (vaikka tuo neljä tapaa saada aikaan toimintaa), niin se idea tulee aika hyvin varmaan selväksi. Täällä on kans ihan mielenkiintosta luettavaa. Ehkä helpommin selitetty asiat kuin tuossa toisessa.

Ite tykkään tuosta naksutinkoulutuksesta ja noiden linkkien osoittamilla tavoilla "opettamisesta" siksi, että minusta on jännä huomata kuinka helposti koira oppii asiat kun se yrittää itse. Aivan toista kuin niin, että koira tönäistään takapuolesta maahan istumaan ja komennetaan sitten istu ja palkitaan siitä. Paljon mielenkiintoisempaakin. :D Kouluttamisestakin tulee paljon hauskempaa, kun se koira oppii tarjoamaan erilaisia vaihtoehtoja, jolla sen namin sitten voisi saada.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.10.2011 klo 16:01)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 18:07  
+
0
Meillä myös seisominen vähän hakusessa. Taavihan osaa esim liikkeestä maahanmenon muttei osaa seistä edes käskystä eli liikkeestä seisominen ois aika ihme. Pitäis harjotella sitä vieläkin, mutta jotenkin se on vaan jäänyt. Pitääkin ottaa se operaatioksi nyt että oppis sen seisomisen käskystä.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 18:13  
+
0
Meillä Blake osasi seisoa tosi hienosti käskystä - kunnes opetin sen istumaan käskystä.

Nyt lähes poikkeuksetta istuu alas vaikka varmasti osaa seiso-käskyn. :roll: Oon nyt antanut ton istu-käskyn olla kokonaan tauolla ja koittanut panostaa tohon seisomiseen että sais sen nyt noihin mätsäreihin kuntoon, mutta tuntuu se takapuoli painavan.

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 19:00  
+
0
Meillä opeteltiin viikonloppuna muiden hommien välissä tuota seisomista ja hommaa jatketaan. :peukku: Reino on oppinut musta ihmeen hyvin. Ihmeissään oli ekoilla kerroilla, kun sai namin kun pelkästään olla napotti paikallaan. :nauru: Katto mua ihan siihen malliin, että nyt oot kyllä seonnu. Ensin yritti tarjota istumista joka väliin. No, sehän sille on opetettu, niin tottakai. :ttou: Reino seisoo kävelystä. Namikäsi mun täytyy nostaa rinnan korkeudelle, koska muuten ei keskity muuhun kun sen namin saamiseen pois sieltä nyrkistä. :nauru: Mutta jatketaan siis tämän asian "tankkaamista" ja tivotaan, että P&V showssa menisi joten kuten kivasti. :hymy:

Meillä oltiin eilen myös vesi-ripulilla. :neutral: Yritin saada tuolle ruokavalioon vähän vaihtelua, mutta ei Reinon masu vaan kestä muuta kun noita omia nappuloita. Syödään niitä siis. Toinen oli eilen selkeesti masusta kipee. Nukku paljon ja ku silitti ja käsi meni lähelle masua, niin katto heti, että ethän vaan koske, ku sattuu. Voi pientä. Nyt menny Tehobaktia ja riisiä, eli toivotaan parasta.

Luna :love:

Thelma on kyllä hieno nuori nainen. :aurinko:Tassut samaan malliin mudassa, kun meilläkin jos mutaa vaan jostain löytyy. :nauru:

Onpas Blake tosiaan kasvanu. :hymy: Hieno nuori sukeltava-noutaja siellä. :nauru:

Birdie, Reino kiittää. :peukku:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 19:24  
+
0
Me käytiin tänään siellä allergiatesteissä. Taavi oli taas mallikelpoinen koira, vaikka toista epäilin edellisestä verikoe-kokemuksesta viisastuneena. Pentuna kun tolta otettiin verikokeita niin neljä ihmistä piteli kiinni ja silti veret lensi pitkin seiniä kun Taavi rimpuili :nauru: Ajattelin nytkin olevan jotain vastaavaa, mutta selvittiin ihan pelkästään kahden ihmisen voimin. Taavi oli nätisti, pitelin sitä kiinni ja juttelin koko ajan kun veri meni putkeen, siinä kesti aika kauan, mutta hienosti tuo ukko oli. Ei liikahtanutkaan niin kauan kun neula oli suonessa. Mun pieni apina :love:
Tulokset tulee parin kolmen viikon sisällä, soittavat sitten kun on valmiina.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 15:49  
+
0
Olisko kukaan kiinnostunut labbistreffeistä nyt sunnuntaina tai ensi viikon lauantaina? Puhetta on ainakin ollut :hymy:

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 16:23  
+
0
Ensi viikon lauantaiksi löytyis täältä ainakin osallistuja :)
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

iipu

iipu
Viestimäärä: 39

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 21:10  
+
0
Meille sopis noista vaihtoehdoista ens viikon la. klo 15 jälkeen! :)
Toivottavasti saadaan treffit sovituks.

nannna

nannna
Viestimäärä: 264

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 21:35  
+
0
On meilläkin ongelmia seisomisen kanssa - sitä ei osata. Mä oon laittanut käden nyrkkiin ja namin nyrkin sisään ja aina kun seisoo tuijottaen kättä niin naksautan ja annan namin. Silti ei vaan oo vielä omaksunut sitä seiso-käskyä vaan istuu aina kun annan pelkän äänimerkin.

Me halutaan labbistreffeille. Mikä päivä vain käy! Oliskos se sit ensi lauantai? Meillä on sillon jälkireenit 10-11 mutta muutoin pitäs käydä. :peukku:

QuiQui

QuiQui
Viestimäärä: 129

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 10:20  
+
0
Meillä on nyt kolmena iltana aktiivisesti treenattu tuota seisomista ja hitaasti se alkaa sujumaan. Eilen sain sen istumisesta/makuultaan nousemaan pariin kertaan, kun käskin seisomaan. Voi sitä ilontunnetta! Nyt olen yrittänyt korjailla sitä asentoa seistessä, mutta aina kun hitusen verran siirrän hassusti harottavaa tassua, niin tuo siirtää sen takaisin. :D

Pitääkö labbiksilla muuten seisottaessa olla häntä missä asennossa?

Meillä oli eilen puolivuotispäivä. Ostin Nellille uuden nahkapannan. Hieman se on iso, mutta kyllä mun palleron kaula vielä leviää. Pointti oli ostaa semmoinen panta, jota se voisi käyttää niin pitkään kuin suinkin mahdollista. Ja onhan tuo ihan älyttömän symppiksen näköinen jättikokoisen pantansa kanssa. Toin sille myös uuden lelun ja tämä vinkuva orava on nyt ehdoton lemppari. Katotaan kauanko intoa kestää.

Tää oli myös keksinyt eilen yrittää syödä itseään läpi portistansa, joka eristää Nellin olohuoneesta ja keittiöstä. Ei siinä mitään, mutta fiksuna tyttönä Nelli oli syönyt portista irronneet puusälät ja sen jälkeen oksentanut ne lattialle. Pakko sivellä tuo portti tabascolla mahdollisimman pian.

En millään malttaisi odottaa ensilunta. Loppuisi meidän otuksen kamikaze-iskut autotielle lentävien lehtien perässä.. Jahtaako muilla haukut tuulen pyörittämiä lehtiä?

Työkaveri on ilmeisesti ilmoittamassa minua ja itseään johonkin itsenäisyyspäivänä järjestettävään koiranäyttelyyn. Kauheen kiva. Kaverin pentu tottelee ihan ylihyvin kaikkia käskyjä, joten sen minäkin veisin näyttelyyn. Mutta sitten meidän Mölli.. Touhupetteri, jonka tassut harottaa jokaiseen ilmansuuntaan ja joka ei miniuhmassaan tahdo ymmärtää puoliakaan annetuista käskyistä. Älkää ymmärtäkö vääriin, mun Nelli on maailman paras, mutta ei siitä vielä taida näyttelykoiraksi olla.
~ Labradorinnoutaja Nelli, s. 18.4.2011 ~
"Pikkuveli" Raipe (beagle, s. 27.5.2006)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 11:23  
+
0
Kannattaa vuorata se pahvilla, pahvin voi laittaa kiinni nippusiteillä. Tyttärellä ainakin toimii ja portti pysyy ehjänä. :hymy:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 12:32  
+
0
Hännän pitäis periaatteessa heilua iloisesti, se tuo semmosen pirteän iloisen yleisilmeen ja ihmeesti ryhtiä koiraan. Sen hännän heilumaan saaminen on sitten vaikeampi juttu eikä onnistu ainakaan Rellan kanssa aina, koska sitä yleensä vähän pelottaa näyttelyissä. Tai siis minua jännittää ja koira on sitten vähän masis.

ei näin


vaan näin


Rella jahtaa lehtiä kans. Täällä nyt ei enää lehtiä lentelekään, kun kaikki on jo tippunu puista ja vesisade on liiskannu ne maahan, mutta sillon ko niitä lenteli, niin Relppa oli aivan sekaisin. Kielsin sitä joka kerta, niin se alko uskoa, että niitten perään ei ryntäillä. Tosin irtiollessa hiekkarannalla se ei nähny eikä kuullu mitään muuta kuin ne lentävät lehdet. :D
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.10.2011 klo 12:37)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 14:49  
+
0
Meillä ei ole ollut näyttelyä missä tuon häntä EI olisi heilunut! tarkoittaen siis sitä että se heiluu ihan liikaa ja liian lujaa eli koko peppu heiluu. :nauru: Ja jos tuota alkaa innostamaan niin se vaan hyppii.

Eli iloisesti puhumalla voisi kokeilla saada sen hännän heiluman, mutta siinäkin kuunneltava koiraa, jos koira hetsaantuu herkästi voi pienikin iloinen lirkutus vaihtua katastrofiksi hetkessä. :nauru:

Meillä oli maanantaina kunnon agitreenit. Koulutusohjaaja innostui pitämään kahden tunnin treenit kun oli "niin lämmin" ilma. :nauru: Saatiin vielä lopuksi hyppyttekniikka treeniohjeita kun tämä uusi kouluttaja sanoi että Luna hyppää raskaasti ja nyt sitten kysyin neuvoja miten saadaan tekniikka vähän paremmaksi. Vihdoin saatiin kouluttaja joka tekeekin asialle jotain eikä vaan kommentoi ohimennen. :jjei:

Lunan leikkauskin lähenee. jotenkin saanut pidettyä senkin asian pari viikkoa taka-alalla, ettei ajattele koko ajan sitä pahinta vaihtoehtoa... Eli syöpää siis! Toivotaan että turreturtiasemme on ihan terve ja että patti on vaan... no patti! :hymy:


  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 19:15)