Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 13.10.2011 klo 15:47

Labradorinnoutajat - osa 3

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

QuiQui

QuiQui
Viestimäärä: 129

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 15:29  
+
0
Hiphei! Mietin eilen nimittäin miten tuon vispaavan hännän saisi pysähtymään, mutta jos se onkin toivottua niin ei mitään hätää. Meidän Mölli vain on niin iloinen, kun herkkupaloista ja yhdessä reenaamisesta on kyse. :D
~ Labradorinnoutaja Nelli, s. 18.4.2011 ~
"Pikkuveli" Raipe (beagle, s. 27.5.2006)

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 16:34  
+
0
Rambo ei kehässä yleensä hirveästi häntää heiluttele, alkuun vähän mutta sitten se loppuu. Vaikka kuinka yritän kimittää ja saada sitä innostumaan, ei häntä heilu. Jospa saisin jotenkin opetettua sille hännän heiluttamisen käskystä :nauru: Rambo on aina niin "keskittynyt" seisomaan ja tuijottamaan mua, ettei tunnu muistavan hännän olemassaoloakaan. :kieli:

Sovittaisko me sitten labbistreffit ensi viikon lauantaille eli 29.10. vaikka kello 15 tai 16? Sipoon koirametsä tai Rajasaaren koirapuisto vois olla hyviä paikkoja :hymy:

nannna

nannna
Viestimäärä: 264

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 16:56  
+
0
^Aina meidän rallytoko-treeneissä Thelmalla heiluu häntä (ja sielläkin se on vaan hyvä asia) joten jos me nyt joskus suunnataan näyttelyihin - ehkä niihin joulukuun sitten - niin siellä vois varmaan sitten nameilla tuota lahjoa kun niillä saa näemmä hännän heilumaan. Kauheesti tolle ei kannata alkaa puhumaan/höseltämään jos käy muutenkin vähän kierroksilla, kuten Lunatic sanoikin, siitä saa nopeesti katastrofin :nauru:

Jeejee labbistreffit! Mulle käy kumpi vaan - jos tulee bussilla, niin Sipoon koirametsään pääsee Kampista (ainakin 840 ja 870) ja sitten jäädä Kapteeninkadulla tai mikälienee, hsl:n sivuilta näkee. Ainoo vaan et siinä bussissa ei lue niitä pysäkkejä, joten pitää olla aika tarkkana. Itse menin ekalla kerralla kaks pysäkkiä ohi.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 17:34  
+
0
Taavi on myös yleensä kehässä aika apea, eli ei paljon hätää heiluttele, sitä pitää innostaa ja höpötellä niin johan ryhti paranee ja häntä heiluu. Pieni höpötys ja kehuminen siinä samalla (joo, hieno poika oot, tosi hieno, taitava poika ja höpöhöpö) innostaa sitä tarpeeksi ja se olemus muuttuu heti paljon paremmaksi.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 17:39  
+
0
Reinolla toi häntä vaan roikkuu, kun sitä seisottaa. :roll: Tapittaa tarkasti mua ja namikättä, mutta häntä vaan on.. Oon yrittäny sille varovasti jutella sellasella ilosella äänensävyllä, mutta ei. Enkä uskalla ihan hirmusesti ruveta innostamaan tuota, kun sitten on tosiaan käsillä tuo Lunaticin mainitsema katastrofi. :nauru:

Täällä pidetään kovasti peukkuja, että Lunan patti olis tosiaan vaan patti eikä mitään muuta. :peukku:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 21:51  
+
0
Mun ainoo vapaa päivä tällä viikolla on sunnuntai.. Muuten olisi ollut tosi kiva nähä muita KC:läisiä livenä ja haukkuja myös.

Mä ymmärrä miksi Mooses on alkanut syömään kakkaa:ttou: grrrrrrrrrrrrr....

Oon niin poikki että en edes muista mitä mun piti kirjoittaa? No ei kai mulla.
Follies Neville
09.03.2011

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 22:51  
+
0

eepi78 kirjoitti:

Taavi on myös yleensä kehässä aika apea, eli ei paljon hätää heiluttele, sitä pitää innostaa ja höpötellä niin johan ryhti paranee ja häntä heiluu. Pieni höpötys ja kehuminen siinä samalla (joo, hieno poika oot, tosi hieno, taitava poika ja höpöhöpö) innostaa sitä tarpeeksi ja se olemus muuttuu heti paljon paremmaksi.


Rellaan ei auta aina tuokaan. Se vaan toteaa varmaan mielessään, että joo niin varmaan, ja kuitenki kiusaat minua täällä ja sitten se plösähtää taas. :nauru:

Birdie: Omaansa, muiden koirien vai muiden eläinten? Jonkin ravintoaineen puutostila aiheuttaa omien jätösten syömistä, yleisimmin kai B-vitamiinin puute. Mitä ruokaa se syö?

Tuossa vielä pari ihan asiallisen oloista linkkiä tuosta kakan popsimisesta: http://www.lemmikille.com/ongelmat.php?art=14
Golden Ringin sivuilta
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.10.2011 klo 23:06)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 23:58  
+
0
Olipa kerran musta labradorinnoutaja Blake. Blake joutui olemaan alle tunnin yksin kotona, ja päätti ajankulukseen hieman lukea lehtiä, vaihtaa järjestystä sekä palauttaa seiniin entisen kauniin värin.

Ja tekihän Blake sentään hyvää työtä. Nyt on onnellinen omistaja. :nauru:

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 09:34  
+
0
Aika pientä tuo tuho verrattuna meidän " remppa hurttaan", semmoset vajaan kymppitonnin tuhot ja kaikkea ei edes voi korvata. Tsemppiä vaan :peukku:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 10:05  
+
0
Voi ei Blake! Ja ekassa kuvassa on vielä syyllinen "poseeraamassa" aikaansaannosten kanssa.. :nauru:

Meillä on oma Remontti-Reiska myös. Yhtenä iltana oltiin 3 tuntia poissa ja sitä ennen käytiin vielä tarkotuksella koirapuistossa väsyttämässä kakara.. No, kotiin ei meinattu päästä, kun pikkuherra oli irrottanu sisäoven vierestä pystylistan kokonaan. :roll: Ja se oli sitten pönkkänä sisäoven ja eteisen seinän välissä. Sai tehä töitä, että pääsi sisälle. :nauru: Meillä on sisäovessa onneks ikkuna, että näkee aina tilanteen. Nykyään on myös joka seinässä ainakin pieni hammastelu-jälki.. :heristel: Meijän asunto on nyt myynnissä, ja välittäjä ehdotti että vaihdettais kalutut listat ja paklattais seinät ennen ekaa näyttöä. Ööööö, ei hyvä idea koska sehän syö ne uudetki. :ttou: Ja vielä hirmusemmalla innolla, kun ovat koskemattomat. Aikalailla saadaan kunnostaa eteistä, ennenku pystytään kämppä mahdollisille uusille omistajille luovuttamaan. Tällasta tää on. Ei auta. :eitietoo:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 12:18  
+
0
^Meillä onneks on kaluttu vaan maali irti niin on kuitenkin helppo korjata, en usko että toi vielä noilla hampailla sais ees isompaa irti, sillä kun puuttuu iha hirveesti hampaita nyt ja parit maitohampaat sojottaa siellätäällä. :nauru:

Bailey aikanaan tuhos kannettavan, pari kännykkää, kaukosäätimet ja muuta irtotavaraa mutta ei se ei ikinä koskenut esim. seiniin.
Nää tosiaan oli Blaken ensimmäiset tuhot, ja tapahtui ehkä noin 40 minuutin sisällä, ehkä vähän alle. :nauru:

Toisaalta kyllä mä ton eteisen muutenkin halusin maalata, nyt vaan vähän enemmän ku kaunis punanen paistaa läpi. :nauru:
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.10.2011 klo 12:20)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 12:57  
+
0
Ei meilläkään kaluttu paljon mitään ennen kun hampaat vaihtui, mutta sitten senkin edestä. Sohvapöytä, tv-taso, pari lipastoa, keittiön kaksi kaappia ( koko keittiö remppaan ), x määrä listoja, portaat yläkertaan, arvokas arkku ( isännän isän tekemä, siis korvaamaton), lp-levyjä joista jotkut arvokkaita, video kasetteja ja varman jotain muutakin en vain muista enää kaikkea. Seinät saivat olla rauhassa.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 14:21  
+
0
Juu, kyllä meilläki siihen asti kaluttiin vaan omia leluja kun oli vielä maitohampaat.. Mutta sitte se alko ku legot vaihtu. :heristel: Koskahan tuo uskaltais jättää rajaamattomaan tilaan itekseen. Ei varmaan ihan heti. :nauru: Tällä hetkellä tila on rajattu tosiaan eteiseen, niin on pikkusen vähemmän rempattavaa. Ärsyttää vaan, kun niitä listojen puusäliä pitää syödä ja sitten oksennetaan öisin.

Blake on kyllä ollu kovin touhukas, kun on tuon saanu aikaan noinki lyhyessä ajassa. :nauru: Toivottavasti teillä menee niin, että se tuhoaa nyt ja ei sitten enää kun hampaat vaihtuu. Taitaa jäädä vaan toiveajatteluksi kylläkin.. :viheltel:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 14:46  
+
0
Koira oli Opaskoirakoululla testeissä kolmeviikkoa ( hylättiin oppan koulutuksesta) ja kotiin palatessa tuhot loppui siihen. Oiskohan ollut n. 1v.6kk, en varmaksi muista. Noin yleisesti ottaen labbikset on tuholaisia ja pahimmasta päästä, toki poikeuksiakin löytyy ( onneksi ). Tuohon tuho listaan muistui mieleen vielä muutamat matot ym. ei niin arvokasta. Kaiken huippu oli kun tuolla koululla ei oikein meinattu uskoa sitä tuhon määrää ennen kuin näytettiin valokuvia ( saattaavat olla jossain vielä tallessakin), sen jälkeen syvä hiljaisuus...sekä voi hel***tti. Pikkasen patitti koska tuhoja ei korvata, eikä kotivakuutuskaan ko. vahinkoja korvaa.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 14:47  
+
0
Eldarwen

Mäkin kyllä halusin uuden keittiön :viheltel:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 14:53  
+
0
Nemon ainoot tuhoamiset on paperin ja pahvipakkausten silppuamiset, mut nyt sillä on kaikki hampaat vaihtunu eli sormet ja varpaat ristissä toivon et ei keksi muuta puremista..

Kohta alkaa pentukurssi olla käytynä. Kovasti pitäs aina kaikkien koirien luokse päästä, mut onneksi makkaran voima on vastustamaton niin saan sen pidettyä aisoissa ja tekemäänkin kaikenlaista:kieli: Montaa yhtä ahnetta koiraa en oo kyl tavannu.
Viime kerralla oli kurssilla jäljestämisen alkeita, oli ihan mukavaa hommaa. Pitäs nyt sit vaan ruveta kotonakin tekemään niitä namiruutuja ja jäljen pätkiä. Ja sitä hirven verta odotellessa et sais tehtyä verijälkee..

Seisomisen opetus ollu tosi vaikeeta , mut nyt oon hoksannu et kun sillä on lelu suussa ja sanon irti, sit kun päästää niin ei yleensä istu vaan jää seisaalleen katteleen et mitäs sitte, eli tuota alan käyttää hyväkseni.
Labbisuros 4/2011

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 16:00  
+
0
Rella ei ole tuhonnu ikinä mitään lukuun ottamatta yhtiä housuja ja yhtä hupparia, joiden taskuihin oli jääny keksinmurusia, jotka piti syödä. Kaverin labbiksen pentu Nella taas on nyt jotain 12vkoa ja se järsii kenkiä ja listoja... Saa nähdä mitä kaikkea se vielä ehtii.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 17:05  
+
0
Hyvä Blake! Asennetta :nauru: Nopee on poika ollut jos tossa ajassa saa noin paljon aikaan, seinääkään ei oo hirveen helppo ja nopee repiä varmaan.

Taavi alkoi tuhoomaan joskus 4-5kk iässä kun muutettiin, tuhoominen alkoi saman tien. Ja loppui joskus 1v3kk vanhana kuin seinään. Se söi seiniin reijät ihan kahden päivän aikana kun sillä vaihtui kulmurit, sen jälkeen ei niihin koskenut enää ikinä. Itse jouduin seinät maalaamaan poismuuttaessani, paitsi yhden seinän vauriot meni remonttitakuun piikkiin remppamiesten mielestä :nauru: Mä oon säästänyt muinaisjäänteenä kaksi kaukosäädintä jotka on kummatkin kaluttu melkein kokonaan. En oo viittiny heittää roskiin kun aina kun se kaamee pentukuume yllättää niin voin kaivaa ne esiin ja miettiä hetken että mitä oon tekemässä.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 18:15  
+
0
Voi ihana Blake :eek: :nauru:
Meilläkään ei olla mitään seinää eikä mitään kaluttu, mut irtotavaroita on kyl lähteny aika paljon. Multa vamaan 5 kengät, lamppu, lehtiä, kenkäteline, pari puuharukkaa, pöytäliinoja, kynttilöitä yms. Ja kun lulu on nyt hoksannu et keittiön pöydältä ku repii pöytäliinan niin kaikki muut tulee mukana alas :ttou: ja keittiön tasoiltakin löytyy kaikkia kivoja juttuja. Ekan kerran oli ottanu veitsen niin lähti kyl kaikki terävät kaappeihin piiloon, ei olis kiva ylläri tulla kotio ja veitsi koiran päässä pystyssä! :eek:

Pakko ikusitaa ja hehkuttaa ensimmäistä hetkee ku Lulu ja äiten lappis Tessa oikeesti nukkuivat vierekkäin, ennen aina Tessa on lähtenyt karkuus ku Lulu menee liian lähelle.. nukkumaan siis.. :nauru:

Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

nannna

nannna
Viestimäärä: 264

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 19:09  
+
0
^ Voi miten ihana kuva!! :love: hellut toiset :) naww.

Meilläkin on syöty seinää kerran - tai no oikeastaan vaan repästy tapetinpala, aika pieneltä alueelta joten mä en usko että se välittäjän silmään näyttää miltään kun täällä on muutenkin tapettia ironnut, seinät, katto halkeilee, ikkunalaudat kesii jne. Kun me ollaan nyt muuttamassa tästä kohtapian pois, mä tosiaan toivon että siihen asti saa asunto olla rauhassa.

Sen lisäksi sitä onkin sitten tuhottu yksi peti, no tuo ah niin ihana lipasto tottakai, tuolin kulmat ja keittiön pöytää on jyrsitty. Nyt alkanut sitten tuota uutta petiään tuhoomaan. Tänään oli ilmeisesti keskittynyt siihen hieman enemmän koska keittiön pöytä sai olla rauhassa eikä lipastostakaan ollut jäämiä lattialla niin kauheesti :nauru:

Me oltiin pitkällä ulkoilulenkillä äsken - remmissä, metsässä sai T riekkua vapaana, heittelin sille keppiä ja tein 3 verijälkeä :) sen lisäksi neiti kävi kaikki vesilätäköt läpi.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 22:15)