Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Maanantaina, 07.02.2011 klo 23:17

Shiba

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 9

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Maanantaina, 23.02.2015 klo 12:52  
+
0
Jes ihana kuulla teidänkin etenemistä:hymy: Nova näyttäis aikalailla nyt jämähtäneen tohon 7kg, saa nähdä tuleeko painoa vielä samalla kun muotoutuu aikuismaisemmaksi, mutta korkeuskasvu on jo melko finaalissa. Pieni tästä kyllä jää, säkäkorkeutta kun yritin epätoivoisesti yks päivä mitata, sain useammalla mittauskerralla just 37cm, voi olla että jonkinverran tosta heittää.
Meillä on selvästi alettu koettelemaan hieman enemmän rajoja, mutta mitään ongelmia ei oo ainakaan vielä tullut:nauru: Mä koitan käskyttää aina vain tilanteissa, joissa neidillä ei ole mahdollisuutta olla tottelematta tai esim juosta karkuun, ja tä onkin meillä toiminut parhaiten - osaa itse tarjota haluttua käytöstä sellaisissakin tilanteissa, joissa mahdollisuus olisi tehdä muutakin. Saa nähdä miten vapaanaolo ja lenkkikäytös sujuu seuraavalla kerralla, mä nimittäin viimelenkiltä palattuamme päästin Novan jo hississä irti hihnasta ja ovien avauuttua sanoin vapaa. Tiesin, että nyt ollaan siinä iässä, ettei varmasti juokse suoraan kotiovelle, ja tällätavoin ollaankin harjoiteltu tuota että vaikka Nova lähtee niin mä en juoksekaan perään vaan huikkaan että 'moi moi!' ja lähden itse kotiovelle. Meidän rappukäytävä on senverran sokkeloinen, että Nova yritti selvästi hätääntyneenä etsiä mua muttei löytänyt:suru: Hetken päästä kun tulin näkyviin, ampaisi tuo samantien ihan jalkoihin ja tunki syliin eikä hetkeen noussut ollenkaan pois:nauru: Saa siis nähdä, kuinka tiiviisti tuo tapittaa missä meen seuraavalla kerralla. Vielä en tällasia harjotuksia siirry ulos tekemään, senverran vielä hakusessa ja ihan keskustassa kun asutaan.

Tulipa pitkä teksti:nauru:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Naarassusi

Naarassusi
Viestimäärä: 159

VS: SHIBA - Lauantaina, 07.03.2015 klo 12:35  
+
0

neanicole kirjoitti:

itseäni ihan hirveästi sellainenkin viehättää ja siksi olenkin miettinyt shikokua, mutta en vielä mitenkään sen tarkemmin tutkinut luonnetta tai muuta. niitä taitaa olla se 4 rekisteröitynä suomessa?:nauru:


Se, mitä itse olen päässyt noita vertailemaan, on shikoku mm. merkittävästi terävämpi, "reaktiivisempi ja tulisieluisempi" kuin shiba tai akita.
Shikoku "Gaiko"
Siperianhuskyt "Saga", "Fenris", "Vond" ja "Freya"
kolmipäinen frettilauma
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.03.2015 klo 12:39)

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Sunnuntaina, 17.05.2015 klo 22:58  
+
0
Voi meidän shibakeskustelu oli pudonnut toiselle sivulle asti:eek: Käytiin tänään tasan 9kk ikäisen junnuneidin kanssa esittäytymässä Raumalla ja saatiin ihania kuvia:love: Mites muilla shibaihmisillä menee?

shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SHIBA - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 12:54  
+
0
Tässähän tämä, tasaisesti ja vauhdilla :D Neiti V on ekat juoksutkin jo ohittanut eikä tainnut raukka edes tajuta mitään. Jonkin näköistä kyykytystä aikuisten puolelta on havaittavissa, ehkä se mitä on pentuna saanut tehdä ei olekaan enää niin suotavaa. Vee on kyllä niin hurmaava paketti kaikkinensa ettei ole päivääkään harmittanut kolmen kopla, kaikille on oma paikkansa :)
Karvaa kyllä on ihan joka tuutissa, kun kaikillä on jonkin asteinen karvojen tiputus menossa...
Shibatrio <3

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 21:55  
+
0
Meillä ei myöskään oltu moksiskaan juoksuista, ihan normaali itsensä eikä sen kummemmin asiaa tajunnut:nauru: Mä voin kyllä kuvitella teidän pohjavillahelvetin, Novakin on nyt alkanut tiputtaa ja tuntuu että oon jo yhden kanssa ihan pulassa kun ei imuri vedä:nauru:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: SHIBA - Tiistaina, 07.07.2015 klo 10:36  
+
0
Kukkuu shibailijat! :aurinko:
Me ollaan taas back in business ja täällähän on selkeesti ruvennut olemaan elämääkin!
Mitä muiden shibojen kesään kuuluu? Ootteko löytäneet kippuroillenne jotain mielekästä kesätekemistä tai uusia harrastuksia, mitkä olis ihan ykkösjuttuja teidän shiboille? Mua kiinnostaisi taas aloittaa uuden harrastuksen etsintä mulle ja Morille. Ollaan kokeiltu rally-tokoa (huonolla kokemuksella lähinnä koirakoulun takia) ja agia (tästä vähän paremmat kokemukset, mutta vaatii vaan paljon töitä saada Mori varmaksi ja tarpeeksi syttymään lajille). Jälki ja verijälki on ollu haaveissa pennusta asti, mut vieläkään ei olla päästy konkreettisesti sitä kokeilemaan. Dobo kävi kanssa mielessä, se voisi olla hauskaa yhteistä puuhaa koiran kanssa. :hymy:
Morilta lämpimät kuolapusuterkut kaikille muille shiboille ja shibamaisille tyypeille (etenkin niille kauniille naisille) :heiluti:

Ps. Voi ooa mä oon NIIIIIN kateellinen sun toiselle valkoiselle kippuralle!! Mäkin haluun! :love::love:
Shiba, Mori ♂
Blogi

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Keskiviikkona, 08.07.2015 klo 12:55  
+
0
Mua kovasti kiinnostais aloittaa kans joku, agilityssä ollaan käyty Turun shibaporukan kanssa yhdessä ja Nova näyttää tykkäävän, joten johonkin kunnon kurssille ois kiva mennä! Myöskin rally-toko ja toko kiinnostavat sekä dobo, taino oikeastaan kaikki:nauru: Saa nähdä mihin päädytään...
Mä oikeen kauhistuin kun tajusin, että Nova täyttää jo enskuussa vuoden!!:eek: Mihin tä aika oikeen menee, vasta vuosi sitten odottelin pentuja syntyväksi! Jotain synttärijuttuja ois kiva järkätä, mulla on tuttu valokuvaaja jonka meinasin nakittaa ottamaan Novasta vähän juhlallisemmat kuvat, ja tietty joku herkkukakku pitää neidille tarjota:nauru::nauru:

Tämä vajaa vuosi shiban kanssa on kyllä opettanut niin paljon, enkä enää osaa kuvitella kotia shibattomaksi:love: Kaveria neidille suunnitellaan kyllä jo, mahdollisesti ensi kevääksi, mutta rotu vaihtuu:aurinko: Toki oon kyllä varma, että laumaan tulee vielä lisää shiboja, mahdollisesti sit kolmanneksi!

Niin ja vielä kun saatais belgianvahvistus mukaan keskustelemaan, ensi viikolla kotiutuu hänen narttu eikö niin?:hymy:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Delynn

Delynn
Viestimäärä: 56

VS: SHIBA - Keskiviikkona, 08.07.2015 klo 14:12  
+
0

neanicole kirjoitti:

Niin ja vielä kun saatais belgianvahvistus mukaan keskustelemaan, ensi viikolla kotiutuu hänen narttu eikö niin?:hymy:



Hihi, juu, ensi tiistaina haetaan vihdoin meidän tyttö kotiin. :love: :nauru: Pari päivää vielä.. Mutta enköhän mä aktivoidu täällä keskustelun suhteen kunhan pentu kotiutuu ja päästään ihmettelemään miten se meidän yhteiselo oikein alkaa sujumaan. :D

Muuten Dera, mikä sattuma, meinaan meidänkin pennun kutsumanimi on/tulee olemaan Mori. :D
Shiba ♀ Mori 05/2015

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: SHIBA - Torstaina, 09.07.2015 klo 10:03  
+
0

neanicole kirjoitti:

Mua kovasti kiinnostais aloittaa kans joku, agilityssä ollaan käyty Turun shibaporukan kanssa yhdessä ja Nova näyttää tykkäävän, joten johonkin kunnon kurssille ois kiva mennä! Myöskin rally-toko ja toko kiinnostavat sekä dobo, taino oikeastaan kaikki:nauru: Saa nähdä mihin päädytään...
Mä oikeen kauhistuin kun tajusin, että Nova täyttää jo enskuussa vuoden!!:eek: Mihin tä aika oikeen menee, vasta vuosi sitten odottelin pentuja syntyväksi! Jotain synttärijuttuja ois kiva järkätä, mulla on tuttu valokuvaaja jonka meinasin nakittaa ottamaan Novasta vähän juhlallisemmat kuvat, ja tietty joku herkkukakku pitää neidille tarjota:nauru::nauru:

Tämä vajaa vuosi shiban kanssa on kyllä opettanut niin paljon, enkä enää osaa kuvitella kotia shibattomaksi:love: Kaveria neidille suunnitellaan kyllä jo, mahdollisesti ensi kevääksi, mutta rotu vaihtuu:aurinko: Toki oon kyllä varma, että laumaan tulee vielä lisää shiboja, mahdollisesti sit kolmanneksi!

Niin ja vielä kun saatais belgianvahvistus mukaan keskustelemaan, ensi viikolla kotiutuu hänen narttu eikö niin?:hymy:


Mä oon kanssa vähän samanlainen, että melkein kaikki lajit kiinnostaa hirveesti,, mut aika ja resurssit ei vaan riitä joka lähtöön... :neutral: Mua myös vähän harmittaa, miten onnettomasti ollaan oltu mukana shibajutuissa viime vuosina, enkä oikeen oo päässyt tutustumaan kovin moneen shibailijaan kunnolla. Mut nää on näitä...

Toi kuvausjuttu kuulostaa kivalta, siitä saa sit myös hyvän muiston myöhemmille ajoille! Mullakin on haaveissa otattaa ammattilaisella Morista kuvia joku kaunis päivä... Ja sit pistän hänet seinälle roikkumaan (ja nyt en puhu elävästä koirasta vaan siitä kuvasta :nauru:) Saako udella minkä rotuinen uusi perheenjäsen teillä on suunnitteilla? :love:

Delynn Eikä!! :nauru: Eikai vaan oo vielä b&t? Hurjasti sitten vauvakuvasaastetta kehiin ruokkimaan pentukuumetta!! :love:

muoks// Nyt tuli ihan kamala shibapentukuume... :shifty:
Shiba, Mori ♂
Blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.07.2015 klo 10:29)

Delynn

Delynn
Viestimäärä: 56

VS: SHIBA - Torstaina, 09.07.2015 klo 20:59  
+
0
^ No ei sentään, meidän Mori on punainen. :nauru: Morin äippä on kyllä black & tan, mutta pentueeseen ei syntynyt yhtään mustia pentuja (niin kuin kasvattaja jo etukäteen aavistelikin, mulla ei taas ole mitään hajua miten noi shibojen värit oikein periytyy..). :hymy:

Sunkin Mori on kyllä aivan ihana tapaus (mä kävin kurkkimassa tuolla sun blogissa). :love:

Mä lupaan tulla tänne ensi viikolla koiravauvakuvineni saastuttamaan ja ehkä parempikin niin, kun perhe ja kaverit saa varmaan aika äkkiä tarpeekseen mun hehkutuksesta, hehe. :nauru:
Shiba ♀ Mori 05/2015

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Perjantaina, 10.07.2015 klo 01:33  
+
0
Me ollaan tuomassa tosiaan Novan kasvattajan kanssa shibaurosta ulkomailta kun joskus sopiva pentue sattuisi löytymään, mutta näillänäkymin todennäköisempää on, että cirneconarttu ehtii ensin:love:
Hassua kun oon jo shiban kohdalla harmitellut, ettei aina löydy näitä omistajia paljoakaan kenen kanssa vois jutella kokemuksia, ja sit meen ja valitsen vielä harvinaisemman rodun:nauru: Alkukantaisuus kuitenkin on se juttu selvästi mikä viehättää, kaiken muun ohella tietysti:kieli:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: SHIBA - Perjantaina, 10.07.2015 klo 08:37  
+
0
Noi shibojen väritykset on kyllä kummallisia. Morin äippä on b&t mutta taas isä on punainen ja pennuista kaikki on mustia. Mori oli koko pesueen pienin (ja on varmaan edelleen).

Musta on kyllä hassua, että teille Delynn tulee Mori, joka on tyttö kun mun mielestä Mori on pojan nimi (mulla ei tietenkään oo yhtään puolueellinen mielipide) :eek: Mua ärsyttää kun en yhtään muista mitä Morin oikea nimi tarkoitti suomeksi... :mietiskel:

Oho, cirneco! Kaverilla ollut vuosia cirnecoita ja ne on musta ihan mielenkiintoisia otuksia. Mä vaan tykkään näistä pörröisemmistä enemmän. Oon kyllä ehkä myös vähän kade tosta tuontipennusta (ja ylipäätään aktiivisesta kasvattajasta). :love:
Shiba, Mori ♂
Blogi

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Perjantaina, 10.07.2015 klo 13:16  
+
0
Niin tykkään yleensä minäkin, mutta tällä hetkellä kun toi vaihtaa bikineihin en vois olla tyytyväisempi että seuraavalla ei tuu olemaan tällaista karvapöllyä:nauru: Cirneco sopii muuten luonteeltaan ja ominaisuuksiltaan täydellisesti kasvavaan laumaan, joten oon ihan täpinöissäni täällä kun sain vihreää valoa kasvattajalta, vaikka meille ei välttämättä riitäkään vielä seuraavasta pentueesta... Suunnitteilla heillä on kyllä kaksi pentuetta, joten jos edes yhteensä näihin kahteen tulisi neljä narttua...:love:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Jaanon

Jaanon
Viestimäärä: 3

VS: SHIBA - Perjantaina, 10.07.2015 klo 13:28  
+
0
No itseasiassa shibojen väritykset on pohjimmiltaan aika yksinkertaisia, jos lukuun ei oteta seesamia, jossa joudutaan pohtimaan tarkoittaako rotumääritelmä pelkästään sudenväri (aw) geenin aikaansaamaa seesamia vai riittääkö muiden alleelien mahdollisesti aikaansaama samankaltainen ulkonäkö.

Eli ilman seesamia on
ay/ay= punainen (soopeli), vaihteleva määrä mustia karvoja, tällä rodulla usein ei yhtään
at/at= black&tan (*merkkivärinen*), musta merkeillä.
(ja kerma joka on ihan eri lokuksessa, ja vaikuttaa vain jos sen perii molemmilta vanhemmilta. Ei vaikuta muuten mitenkään punaiseen ja b&t)

Sitten jos koiralla on yksi molempia alleeleja se olisi
ay/at= jotain punaisesta seesamiin, voi olla täysin ilman mustia karvoja tai riittävästi että fenotyyppi olisi seesami tai mitä tahansa siltä väliltä. Shiboilla yleensä merkitty punaiseksi.

Eli Morin äiti on at/at ja isä on tuo ay/at, eli isä on punainen joka kantaa mustaa. Tässä on jokaisella pennulla ollut 50% todennäköisyys syntyä mustana. Ei hirveän epätodennäköistä.

Ihan kaikista yksinkertaistettuimpana jos pentu ei peri molemmilta vanhemmiltaan at-alleelia, se on punainen :D Eli molemmilla vanhemmilla on oltava tuo at-alleeli että b&t voi syntyä. Niin ja kaikissa väreissä on lisänä tietenkin urajiro.

Delynn

Delynn
Viestimäärä: 56

VS: SHIBA - Perjantaina, 10.07.2015 klo 19:28  
+
0

Dera kirjoitti:

Musta on kyllä hassua, että teille Delynn tulee Mori, joka on tyttö kun mun mielestä Mori on pojan nimi (mulla ei tietenkään oo yhtään puolueellinen mielipide) :eek: Mua ärsyttää kun en yhtään muista mitä Morin oikea nimi tarkoitti suomeksi... :mietiskel:



Hehe, ymmärrän kyllä sun mielipiteen puolueellisuuden. :hymy: Mun mielestä taas Mori on nimenä aika "unisex" ja sopii kummallekin sukupuolelle.
Me saatiin itse asiassa vaikuttaa pennun viralliseen nimeen ja mulla on ystävä joka työskenteli vuosia Japanissa, niin hän auttoi meitä Morin nimen kääntämisessä. Meilläkin "mori" on siis osa virallista nimeä ja siitä se kutsumanimikin tulee. Ilman käännösapua mä olisin kyllä suosiolla antanut kasvattajalle vapaat kädet nimen suhteen kun hirvitti ajatus siitä, että me keksittäisiin joku kiva "japanilainen nimi" ja sitten sen merkitys olisikin jotain ihan naurettavaa/törkeetä. :nauru:

Vau, kiitti Jaanon selvityksestä. :hymy:
Shiba ♀ Mori 05/2015

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Lauantaina, 11.07.2015 klo 01:04  
+
0
Eli kaiken järjen mukaan Nova ois sitten ay/at, on rekattu punaiseksi mutta melko paljon mustaa karvaa, niska, selkä, kyljet ja häntä täynnä:hymy:
Muistaakseni kasvattaja sanoi odottaneensa muutamaa bläkkäripentua joukkoon, joten sekä emän että isän täytyy olla ay/at kun kuitenkin punaisia ovat molemmat? Eli bläkkäriväri on siis resessiivinen ja pitää myös saada kummaltakin vanhemmalta, punainen dominoiva niinkö?:hymy:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: SHIBA - Lauantaina, 11.07.2015 klo 23:11  
+
0
Ai te ootte saanu ite vaikuttaa nimeenkin! Saako Delynn udella mitä teidän pennelin nimi tarkoittaa? :hymy: Pystyisiköhän millään teidän tuttu kertomaan mitä meidän kippuran oikea nimi tarkoittaa, mistään käännöskirjasta tai google translatestahan sitä ei löydy...

Mä oon joskus kanssa lukenut noista värien periytymisestä ja kuulostaa kyllä tutulta. Kiitos vielä muistin virkistämisestä ja hyvästä tiivistelmästä! :peukku:

Me ollaan Morkkiksen kanssa mökkeilemässä ja herra on ihan onnensa kukkuloilla kun saa olla koko päivän pihalla ja peuhata ympäriinsä. Mori on jopa uskaltautunut mahaa myöten veteen leikkimään! :nauru: Tykkääkö teidän kippurat vedestä/uimisesta? Oon myös miettiny Morin viemistä koirauimalaan, josko siellä saatais uintipelko pois, mut en tiedä pahentaisiko se vaan asiaa...
Shiba, Mori ♂
Blogi

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: SHIBA - Lauantaina, 11.07.2015 klo 23:59  
+
0
Nova on ollu kans koko päivän ihan poikki kun eilen oli niin paljon ohjelmaa, kuljettiin vielä pyörällä ensin miehen vanhemmille, sieltä mun kaverin luokse grillailemaan jossa Nova sai riehua ja peuhata vapaana pihalla toisen koiran kanssa koko illan ja sit lopuks vielä pyörämatka kotiin:nauru: Huomenna suunnataankin todella aikaisin aamulla auton nokka kohti Nastolaa, 30 shibaa tosiaan mukana...
Me ollaan joo käyty pariin otteeseen Ruissalossa 'uittamassa' Novaa, vähän se läträilee ja saattaa kepin perässä mennä ihan kaikki tassut veteen asti, mutta vielä ei ole innostunut siitä pitemmälle:nauru: Mä luulen et seuraava reissu tehdään kun on oikeasti kuuma (okei mahtaako sellasta enää tänäkesänä tulla...) ja otetaan ensin pieni rundi viereisessä koirapuistossa, jos ei sen jälkeen mene viilentymään niin tuskin sit koskaan:nauru: Tosin kerran molskahti koko koira kiven päältä veteen, mutta se oli puhdas vahinko ja uitettu rotta mökötti loppupäivän:nauru::nauru:
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: SHIBA - Sunnuntaina, 12.07.2015 klo 10:39  
+
0
Ainiin onkos kesäpäivät nyt! Me ei olla vieläkään päästy kertaakaan mukaan kesäpäiville. Aina menee ihan ohi se ilmoittautuminen ja sit mua vähän kauhistuttaa ajatus olla yksin Morin kanssa täysin vieraiden ihmisten ja koirien seassa. Kaiken lisäksi mä vähän epäilen et Mori on pienimuotoinen roturasisti, kun pari vuotta sitten talvikokouksessa ei tullut toimeen muiden kuin yhden b&t narttupennun kanssa (joka kurmotti Moria ihan 6-0)...

Nyt on iskeny pieni shibapentukuume, mut järki sanoo et ei vielä ainakaan. Narttuhan sen pitäis sit varmaan olla mut en kyl sit yhtään tiedä miten tulis sit toimeen kahden leikkaamattoman koiran kanssa ilman jatkuvia vahinkopentuja. Mä niiin en oo narttukoiran aaltopituudella :roll:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Delynn

Delynn
Viestimäärä: 56

VS: SHIBA - Sunnuntaina, 12.07.2015 klo 12:04  
+
0

Dera kirjoitti:

Ai te ootte saanu ite vaikuttaa nimeenkin! Saako Delynn udella mitä teidän pennelin nimi tarkoittaa? :hymy: Pystyisiköhän millään teidän tuttu kertomaan mitä meidän kippuran oikea nimi tarkoittaa, mistään käännöskirjasta tai google translatestahan sitä ei löydy..



Joo, me oltiin vähän yllättyneitä kun kasvattaja sanoi, että jos meillä on joku kiva nimi tiedossa niin ilmoittakaa vaan hänelle. :nauru: Meidän Morin virallinen nimi tarkoittaa japaniksi onnea/onnentuojaa. :hymy:

Kyllä varmaan, voinhan mä aina kysyä jos sillä olisi aikaa. :hymy: Ilmoita vaan mulle mikä se nimi on. Mä näänkin sopivasti mun tuttua vielä alkuviikosta niin voin kysellä sit kasvotusten. :hymy:

Teilläpä on paljon tekemistä shibojenne kanssa. :hymy: Mun pitäis vielä yrittää keskittyä koulujuttuihin nää pari viimeistä päivää ennen pennelin hakua, mut ei ihan hirveästi kiinnostais.. :roll: :nauru: Ihanaa kun kesäloma alkaa vihdoin.
Shiba ♀ Mori 05/2015

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 07:15)